امام جمعه ریگان گفت:پایگاه های خبری نقش مهمی در رساندن مشکلات مردم به گوش مسئولین دارند،این ظرفیت خوبی است که مشکلات و دغدغه های مردم را هم به گوش مسئولین برسانند و هم از طرفی فرصت خوبی است برای مسئولین که دغدغه ها را بشنوند و در پی اصلاح بربیایند.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امروز در آیین رونمایی از پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل، اظهار داشت: هرچقدر بین خبرنگاران ما تعداد بالاتر باشد یگ گوی سبقتی است در عرصه خبر و این باعث پیشرفت است.

امام جمعه ریگان بیان داشت:طبق گفته مدیر مسئول دیار نخل ،سیاست کاری این سایت خبری وحدت ، توسعه و منافع ملی است و این سه جمله جملات ارزشی و کلیدی هست. امیدواریم که به دنبال این سه جمله همه نهادها و ارگان ها کمک کنند و همکاری لازم را داشته باشند تا در جهت توسعه و وحدت و منافع ملی قدم های زیادی برداریم.

وی افزود:پایگاه های خبری نقش مهمی در رساندن مشکلات مردم به گوش مسئولین دارند،این ظرفیت خوبی است که مشکلات و دغدغه های مردم را هم به گوش مسئولین برسانند و هم از طرفی فرصت خوبی است برای مسئولین که دغدغه ها را بشنوند و در پی اصلاح بربیایند و هم امور و کارهایی که انجام داده شده و انجام میشود و خدمات و دستاوردهای که در این چهل سال انقلاب انجام شده است را بازگو شود.

انتهای پیام/