فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:باید از مردم در سطح کشور و استان تقدیر و تشکر داشته باشیم که علی رغم تلاش گسترده معاندین و سلطنت طلبان که برای پنجم دی ماه برنامه ریزی کرده بودند تا مردم را به صحنه بیاورند و در مقابل نظام اسلامی بیاستند؛ با یک نه بزرگ مردم مواجه شدند که این امر نشانگر آگاهی و بصیرت مردم در مقاطع مختلف انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل به نقل از راه آرمان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در جمع فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج ادارت کرمان ضمن گرامیداشت روز نهم دی، روز بصیرت و ایستادگی امت اسلامی گفت: بازخوانی فتنه ۸۸ و قیام نهم دی ماه، رسالت و تکلیفی است که در این مقطع حساس از تاریخ انقلاب اسلامی به دوش تمامی دلدادگان انقلاب، اسلام و ولایت است که باید به بهترین وجه انجام شود.

نه بزرگ مردم به خیال خام معاندین در پنجم دی ماه

وی ادامه داد: باید از مردم در سطح کشور و استان تقدیر و تشکر داشته باشیم که علی رغم تلاش گسترده معاندین و سلطنت طلبان که برای پنجم دی ماه برنامه ریزی کرده بودند تا مردم را به صحنه بیاورند و در مقابل نظام اسلامی بیاستند؛ با یک نه بزرگ مردم مواجه شدند که این امر نشانگر آگاهی و بصیرت مردم در مقاطع مختلف انقلاب است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که باید در عین پرداختن به شعارها به مبانی ریشه ها و اصول بپردازیم، عنوان کرد: چرا که اگر ریشه ها و اصول را به خوبی دریافت کنیم در جهت تحلیل مسائل دچار مشکل نخواهیم شد و چنانچه مبانی چهل ساله گذشته را مورد تحلیل قرار ندهیم به اهدافمان نمی رسیم.

برای شناخت فتنه ۸۸ باید ۳۰ سال گذشته را بررسی کنیم

سردار ابوحمزه با تأکید بر اینکه همواره باید هم به زیر بناها و رو بناها پرداخت و هم به شعارها و اصول توجه کرد، تصریح کرد: فتنه ۸۸ و قیام نهم دی از این مبنا جدا نیست؛ بنابراین برای شناخت ابعاد فتنه ۸۸ باید به سی سال قبل بازگردیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در سی سال قبل اتفاقی که در اتحادیه جماهیر شوروی افتاد این بود که در دوران رهبری گورباچف در سال ۱۹۸۹ بحث بازسازی اتحادیه جماهیر شوروی مطرح شد  و در خلال دو سال یعنی در سال ۱۹۹۱ زمینه فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی فراهم شد و به ۱۷ جمهوری مبدل گردید.

وی افزود: آمریکایی ها در این راستا با ترفند موزیانه و عمیق وارد شدند و در عرصه فرهنگی، تبلیغی، سیاسی و … اتحادیه جماهیر شوروی کار کردند و در این جهت فرهنگ لیبرال سرمایه داری و دموکراسی را به عنوان یک محور و مبنا به منظور ایجاد تحول و رسیدن به اهدافشان مطرح کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد:  کارشناسان برجسته آمریکایی به جهت کسب تجربه در اتحادیه جماهیر شوروی انقلاب رنگین را مطرح و آن را در برخی از کشورها همچون اوکراین، گرجستان و … پیاده کردند؛ هدف آمریکایی ها بهره گیری از ظرفیت داخلی کشورها به سمت اهداف غرب و آمریکا بود.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه این مسئله تجربه ای برای آمریکایی ها شد که این اقدامات را هم زمان در ایران کلید بزنند، تصریح کرد: تعبیر از فتنه ۸۸ درگیری بین دو جناح و طیف نیست؛ البته که دشمنان از این حربه استفاده کردند اما اصلا به معنای درگیری و جنگ قدرت بین دو جناح نبود.

رهبری یکی از پیچیده ترین حرکت های آمریکا را در فتنه ۸۸ خنثی کرد/ پروژه نفوذ آمریکا در دولت سازندگی کلید خورد

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری یکی از پیچیده ترین حرکت های آمریکا و غرب را در فتنه ۸۸ خنثی کردند، ابراز کرد: استراتژی تعریف شده از سوی آمریکا در سه زمینه نفوذ، استحاله و براندازی بود.

وی با اشاره به اینکه در دوران دولت سازندگی مباحث نفوذ در کشور انجام شد، گفت: عناصری که در دوران ده ساله اول انقلاب به کشورهای خارجی رفته و مدارجی را کسب کرده بودند؛ در قسمت های مختلف اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، اقتصادی و … حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بخش عظیمی از مشکلاتی که در مباحث مدیریتی کنونی کشور با آن مواجه هستیم به آن زمان باز می گردد، گفت: این فکر و اندیشه جا باز کرده که باور نمی شود که ما می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم و تنها نگاه این است که با مذاکره با آمریکا و اروپا مشکلات را حل کنیم.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه مبحث استحاله در دوران اصلاحات انجام شد، گفت: تمام ارزش های انقلاب، نظام و اسلام از دوران پیامبر اکرم(ص)، ائمه هدی علیه السلام تا انقلاب اسلامی و مباحث جمهوریت و اسلامیت زیر سوال برده شد.

این مقام مسئول افزود: در زمینه براندازی دشمن برنامه هایش را حساب شده و با پروسه زمانی سی ساله انجام می دهد و پس از نفوذ و استحاله، براندازی در سال ۷۸ کلید خورد و برخی از خواص که در ارکان نظام مسئولیت داشتند خودصحنه گردان فروپاشی نظام در ۱۸ تیر ۱۳۷۸ شدند و در ۲۳ تیر ماه با بیانات مقام معظم رهبری این غائله جمع شد.

لیبرال ها جدائی دین از سیاست را مطرح می کنند

وی بیان کرد: در فتنه ۸۸ افرادی دستگیر شدند و به زندان رفتند که صریحا می گویند ما لیبرال هستیم که البته اینان اسلامشان حداقلی است نه حداکثری  و آنگونه که خودشان مطرح می کنند ما چیزی به نام اقتصاد اسلامی، فرهنگ اسلامی و حکومت اسلامی نداریم و به معنای شفاف تر جدایی دین از سیاست را مطرح می کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مجموعه طیف های مختلفی که در جریان نفوذ و استحاله دخیل بودند در مسئله براندازی فتنه ۸۸ نیز دخیل شدند، ابراز کرد: خواصی که در حصر خانگی هستند، افرادی که ممنوع التصویر و ممنوع الخروج هستند؛ همگان در نظام مسئولیت داشتند و با رأی مردم به ریاست رسیدند و همین افراد نقش اپوزسیون را به مدت ۸ ماه بازی کردند.

سردار ابوحمزه اظهار کرد: آنان برنامه ریزی کردند که با فتنه ۸۸ در قانون اساسی، ارکان نظام تغییراتی ایجاد کنند؛ آنان در سال ۸۸  تمامی ظرفیت های داخل و خارج را پای کار آوردند و تمامی افرادی که در طول سال ۵۷ تا ۸۸ از انقلاب اسلامی ضربه خورده بودند در مقابل نظام قرارداشتند.

این مقام مسئول افزود: تمامی احزاب و گروه هایی که با امام راحل، نظام جمهوری اسلامی ایران، ارزش های متعالی این کشور مشکل داشتند پشت فتنه ۸۸ قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی مقام معظم رهبری باید حرکتی را انجام می دادند تا انقلاب اسلامی و مردم را حفظ و توطئه استکبار را تبیین کنند، عنوان کرد: این هنر مدیریت ولایت مطلقه فقیه است که واقعا ایشان در آن هشت ماه مدیریت الهی و جهادی انجام دادند.

مدیریت ولایت مطلقه فقیه در فتنه ۸۸ متجلی شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: مقام معظم رهبری در ۲۹ خرداد ماه در نماز جمعه تهران کار را کلید زدند و طی هشت ماه بصیرت افزایی اقشار جامعه را در قالب های متعدد انجام دادند که غیر از این هیچ گونه این غائله ختم نمی شد.

سردار ابوحمزه با تأکید بر اینکه تبلور و تجلی حرکت مقام معظم رهبری طی هشت ماه در قیام نه دی قابل مشاهده است، اظهار کرد: نهم دی ماه مجموعه آگاه سازی، بصیرت افزایی و هدایتی است که رهبر فرزانه انقلاب در هشت ماه همه اقشار را بر سر خط دفاع از انقلاب آوردند.

این مقام مسئول تأکید کرد: مقام معظم رهبری نقش کلیدی و بی بدیلی در فتنه های سال های متعدد ۷۸،۸۸،۹۶،۹۸ دارند و به همین دلیل است که هجوم ها و حرکت ها به سمت ولایت فقیه است چرا که م یدانند این انقلاب را مقام معظم رهبری حفظ کرده اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اذعان کرد: مهمترین و اولین وظیفه این است که کاملا فتنه ۸۸  و قیام نهم دی ماع بشناسیم و در این زمینه مطالعه کنیم؛ چرا که دست بسیاری از افراد، جریانات و احزاب رو می شود.

وی با تأکید بر اینکه باید در خصوص نقش ولایت فقیه واکاوی و مطالعه کنیم، تصریح کرد: این اقدام بسیار می تواند برای همگان درس آموز باشد و همچنین ما نباید توطئه دشمنان را دست کم بگیریم؛ چرا که آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی، برخی کشورهای مرتجع منطقه و دگر اندیشان کمر به نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران بسته اند.

سنگ بنای قدرت و ثروت از دولت سازندگی پایه گذاری شد/ جریان قدرت و ثروت در استان پاسخگوی ۱۲۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد باشند

سردار ابوحمزه با بیان اینکه اروپا همانند آمریکا است و بنا به گفته رهبر معظم انقلاب قابل اعتماد نیستند، گفت: این در حالی است که برخی از مسئولان به اروپائیان دلخوش کرده اند اما اروپایی ها و آمریکایی ها در استراتژی کاملا هماهنگند و به دنبال سوء استفاده از جمهوری اسلامی ایران هستند.

این مقام مسئول تأکید کرد: در نظام لیبرال سرمایه داری؛ فرد مسلمان است ولی افکار او این است که همه چیز در اختیار او برای تصمیم گیری، قدرت و تصمیم سازی باشد که این ریشه ها به فکر، اندیشه و تفکر او باز می گردد و برخی می خواهند با شاخ و برگ بازی کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در دوران دولت سازندگی سنگ بنایی را گذاشته شد که تمام هم و غمشان قدرت و ثروت بود؛ به برخی گفتم بیاید و جلسه بگذارید و به رسانه عنوان کنید که طی سی سال گذشته برای مردم استان کرمان چه کرده اید؛ در مصاحبه ای بیان کرده اند که بروید از مردم بپرسید.

وی افزود: ۱۲۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند؛ حضراتی که پول عظیمی در اختیار دارید جواب این ۱۲۰ هزار خانوار را بدهید.

این مقام مسئول ابراز کرد: ریشه این مسائل افکار و اندیشه است که باید این اندیشه ها را بشناسیم و با تبیین این افکار ضمیر مرجع خود را پیدا می کند و هر کس که مسیرش خلاف انقلاب و نظام باشد برای مردم شناخته خواهد شد.

دست کسانی که با پوشش هایی مردم را غافل می کنند در استان رو خواهیم کرد

سردار ابوحمزه عنوان کرد:  برخی با پوشش هایی مردم را غافل می کنند که ما دستشان را در این استان رو خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد با اسلام ناب و افکار بازی شود.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه باید روحیه محافظه کاری را از خودمان دور کنیم، بیان کرد: نان به نرخ روز خوردن، به گونه ای حرف زدن که دیگران خوششان بیاید؛ روحیه محافظه کاری آدم های حقه باز، شارلاتان، سوء استفاده چیان اهل قدرت و ثروت است و در این بین یک اکثریت مردم مستضعف و محروم هستند که حقشان تضییع می شود.

انتهای پیام/