نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بنده از ساعات اولیه سیل در حمیدیه خوزستان بودم واقعا مشکلاتی که در روستاهای سیل زده شهرستان ریگان هست آنجا نبود.

حجت الاسلام عربپور امروز در حاشیه بازدید از روستای سیل زده حسین آباد دامداری در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل، اظهار کرد: در روستای حسین آباد دامداری از توابع شهرستان ریگان ۴۰ خانوار زندگی می کنند و اهالی روستا چند روزه که در محاصره آب هستند و از نظر امکانات هیچ چیز ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه جاده روستا تخریب شده و ما خود را با موتور سیکلت به حسین آباد دامداری رساندیم، عنوان کرد: خانه ها و کپرهای مردم سیل زده روستای حسین آباد دامداری ریگان به زیر آب رفته است.

وی در ادامه خطاب به مسئولان استان و کشور، گفت: این مردم همیشه پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و امروز نیاز دارند که من و شمای مسئول پای کار بیاییم.

حجت الاسلام عربپور تصریح کرد: مسئولان اگر یک روز آب خوردن خانه هایتان قطع شود زندگیتان تباه می شود، حال ببینید مردم سیل زده در ریگان چه وضعیتی دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه سخنان من از روی احساسات و جو زدگی نیست، افزود: واقعا این مردم سیل زده مشکل دارند و چهارشبانه روزه که این مردم آسایش ندارند.

وی با اشاره به اینکه کسی به داد این مردم نرسیده و فقط گروه های جهادی بسیج و سپاه در این منطقه حضور دارند، اظهار کرد: استان ما استان بحران هاست و باید همیشه آمادگی داشته باشیم.

حجت الاسلام عربپور خطاب به فدائی استاندار گفت: وضعیت روستاهای سیل زده ریگان به مراتب از حمیدیه خوزستان بدتر و اسفناک تر است.

وی تصریح کرد: بنده از ساعات اولیه سیل در حمیدیه خوزستان بودم واقعا مشکلاتی که در روستاهای سیل زده شهرستان ریگان هست آنجا نبود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در خاتمه بیان کرد: به عنوان یک طلبه بسیجی کسی که مشکلات، درد و رنج مردم را بهتر می فهمد خواهش می کنم نماینده هایتان را به ریگان بفرستید تا بیایند از نزدیک مشکلات را ببینند، واقعا آدم از دیدن این صحنه ها خجالت می کشد.

انتهای پیام/