کشاورز ریگانی با دسترنج باغداری و کشاورزی تمامی فرزندانش معلم و استاد دانشگاه شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، کشاورز ریگانی با کار وتلاش در زمینه‌های کشاورزی ۷فرزند معلم تحویل جامعه داده است.

قاسم آزادمنش کشاورز ریگانی طی گفت و گویی گفت:با نان حلالی که از کشاورزی به دست آوردم ۷فرزندم معلم هستند،از این تعداد فرزندانم ۳ نفرشان استاد دانشگاه و سطح تحصیلات آن ها دکترا است ،یکی از فرزندانم نیز با کار وتلاش وفعالیت یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه شده است.

جواد آزادامنش، اولین معلم این خانواده گفت: خیلی خوشحال هستم که اکنون دانش آموزانم همکاران بنده هستند.لذتی که از معلمی می برم این است که با دانش آموزان خود در مناطق محروم مشغول خدمت به همشهریان خود هستم.

مجید آزادمنش معلم چهارم این خانواده بیان داشت: یکی از معلم‌های واقعی ما پدر ومادر ما بودند که از هیچ تلاشی دریغ نکردند وتمام دارایی خود را گذاشتند تا ما به هدفمان برسیم وبه ما یاد دادند که چگونه مستقل باشیم ،پدر ومادرمان به ما عزت نفس دادند تا به هدفمان برسیم.

او با اشاره به اینکه الگوی دیگر ما بزرگتر‌های خانواده بزرگ آزادمنش بودند که جلوتر از ما این مسیر را طی کردند وبه طور ضمنی به ما یاد دادند که برای هدفمان تلاش کنیم، افزود:معلمان واساتید مقاطع مختلف تحصیلی از دیگر الگو‌های ما بودند.

آخرین فرزند خانواده نیز بیان داشت:بنده از برادران وخواهران خود الگوبرداری کردم و افتخار می‌کنم که معلم هستم ومی توانم به شهرم خدمت کنم.

سجاد آزادمنش تصریح کرد:ما با تلاش ونوآوری در صدد هستیم تا دانش آموزانی را آموزش دهیم که راه معلمان را در این مناطق ادامه دهند.

در ادامه مسئولان شهرستان به پاس زحمات خانواده آزادمنش به دیدار این خانواده رفتند.

فرماندار ریگان با تقدیر از خانواده آزادمنش بیان داشت: هفته معلم را به تمامی معلمان سختکوش شهرستان ریگان تبریک عرض می کنم.

امین باقری تصریح کرد:چنین خانواد‌ه هایی الگو‌ی خوبی در شهرستان هستند که در سخت‌ترین شرایط تمامی فرزندانش معلم شدند.

او بیان داشت:در شهرستان ریگان استعداد‌های خوبی نهفته است که نیاز به شکوفایی وحمایت دارند.

مدیر آموزش وپرورش ریگان بیان داشت:در شهرستان ریگان ۹۸۰معلم در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل به دانش آموزان این مناطق هستند.

عباس محمدی تبار با بیان اینکه از این تعداد معلم در شهرستان ۶۰درصد آن‌ها بومی و۴۰درصد از شهرستان های اطراف استان هستند، بیان داشت: در استان کرمان یکی از خانواد‌ه هایی که بیشترین معلم را دارد مربوط به شهرستان ریگان می‌باشد که ۷فرزندش معلم می‌باشد.

ریگان تا مرکز استان ۲۸۵کیلومتر فاصله دارد که ۱۶۵۰۰دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این منطقه مشغول به تحصیل می‌باشند.

انتهای پیام/ی

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران