مولوی شهیکی گفت: پرچم حضرت رسول (ص) جز شعائر اسلام است و توهین به آن را برنمی تابیم و محکوم می کنیم.

مولوی عبیدالله شهیکی امام جمعه اهل تسنن بخش نگین کویر فهرج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل با محکومیت اقدام اشرار مسلح در هتک حرمت به پرچم مزین به نام رسول خدا (ص) بیان کرد: پرچم محمدرسول الله جزء شعائر اسلام است و به هیچ عنوان توهین به رسول خدا (ص) را برنمی تابیم و تحمل نمی کنیم.

وی افزود: از علما، متنفذین و ریش سفیدان آن منطقه تقاضا داریم نسبت به شناسایی این افراد اقدام مقتضی و عاجل را انجام بدهند.

شهیکی در ادامه به ابعاد حادثه سراوان اشاره و اظهار کرد: از آنجا که ایران اسلامی در جهان امنیت مثال زدنی دارد دشمن با شگردهای مختلف به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است.

امام جمعه اهل تسنن بخش نگین کویر فهرج با تاکید بر هوشیاری و آگاهی مردم اضافه کرد: دشمن در کمین است و ملت ما باید بدانند عوامل ضدانقلاب مسلمانان را هدف قرار داده اند.

وی خاطرنشان کرد: توصیه بنده به مردم این است همیشه اخبار را از رسانه های معتبر و مورد تایید دنبال کنند و به هیچ عنوان مطالب سراسر دروغ رسانه های معاند را باور نداشته باشند.

شهیکی همچنین با تسلیت شهادت مامور نیروی انتظامی در حادثه حمله اشرار مسلح به پاسگاه کورین به مقام معظم رهبری، مجموعه انتظامی، نیروهای مسلح و خانواده داغدار شهید خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور را به سادگی به دست نیاوردیم چرا که برای آن خون های زیادی از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی داده ایم.

انتهای پیام/