فرمانده انتظامی بم گفت: پزشک قلابی که بدون داشتن مدارک پزشکی و مجوز، اقدام به ارائه کاشت مو به شهروندان می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سرهنگ اکبر نجفی، فرمانده انتظامی بم گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بم با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی، فردی را که بدون مجوز و به صورت مخفیانه در یک منزل به شهروندان خدمات کاشت مو ارائه می‌کرد، مورد شناسایی قرار دادند.

او افزود: در همین رابطه، یک تیم از ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات به همراه نماینده نظام پزشکی؛ پس از هماهنگی قضایی به منزل این فرد اعزام شدند.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این فرد هیچ گونه مدارک و مجوز پزشکی ندارد.

او بیان کرد: در بازرسی از منزل متهم، وسایل پزشکی کاشت‌ مو، سررسید نوبت‌دهی، برچسب تبلیغاتی، فاکتور اسامی و شماره تماس‌های مراجعه‌کنندگان و لیست قیمت خدمات نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به دستگیری پزشک قلابی به همراه دستیارش و معرفی آنان به مرجع قضایی بیان داشت: منزلی که از آن به عنوان مطب استفاده می‌شد نیز پلمب شد.

او از شهروندان خواست: برای درمان، به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان، مراجعه کنند و هر گونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/