فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش مأموران کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان بم از یک دستگاه تریلر ۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شیر خشک قاچاق کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به کشف ۷ تن شیرخشک قاچاق از یک دستگاه تریلر در شهرستان بم اظهار داشت: این تریلر از تهران به مقصد استان سیستان و بلوچستان در حرکت بود که ارزش کالای کشف شده ۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد و راننده متخلف به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تشدید اقدامات کنترلی پلیس در مبادی ورودی و خروجی مناطق مختلف استان به منظور پیشگیری از قاچاق کالا و همچنین ورود زمینه های شیوع بیماری کرونا گفت: در این راستا با عاملان حمل غیرمجاز هرگونه کالا به ویژه اقلام خوراکی و بهداشتی با جدیت برخورد خواهیم کرد.

کشف۲۲ تن شیر خشک قاچاق در کرمان

محمدرضا فداء از کشف ۲۲ تن شیرخشک غیربهداشتی و قاچاق در علمیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۹ خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این محموله قاچاق ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است و در این عملیات یک متهم نیز دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان کرد: توزیع این حجم از شیرخشک غیربهداشتی سلامت مصرف‌کنندگان را با خطر جدی مواجه می کند از این‌رو پلیس با اینگونه اقدامات زیان‌بار با جدیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/