مامردم کوه شاه چندین ساله که منتظر ساخت و آسفالت شدن جاده ریگان جاسک هستیم هرروز در این جاده تردد داریم تمام امید ما مردم کوه شاه همین آسفالت شدن راه بود الان چیزی حدود ۶ ماه هست که به حال خود رها شده و کار ساخت این پروژه ملی متوقف شده است.

با سلام و عرض ادب
اینجانب اهل کوهشاه ریگان هستم .مامردم کوه شاه چندین ساله که منتظر ساخت و آسفالت شدن جاده ریگان جاسک هستیم هرروز در این جاده تردد داریم تمام امید ما مردم کوه شاه همین آسفالت شدن راه بود الان چیزی حدود ۶ ماه هست که به حال خود رها شده و کار ساخت این پروژه ملی متوقف شده از مسئولین عزیز درخواست داریم پیگیر جاده ریگان جاسک به خاطر مامردم مظلوم کوه شاه باشید.وسایل نقلیه ما در این جاده هرروز خراب میشه وهر هفته باید جلوبندی ماشین هایمان روتعمیر کنیم شما رو به خدا قسم میدهم که فکری به حال این جاده بردارید.

پیگیری ما

سلام وقت شما بخیر
دلیل توقف فعلی پروژه ریگان_جاسک، مطالبات پیمانکاران پروژه میباشد. از آنجایی که این پروژه از اعتبارات استانی استفاده میکند، بدلیل محدود بودن و عدم تخصیص کامل، جوابگوی پروژه نمیباشند و لازمه تسریع در روند اجرا و تکمیل محور مذکور
تخصیص اعتبارات ملی میباشد که این امر نیز از طریق نماینده محترم شهرستانهای شرقی در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار محترم و اداره کل راه و شهرسازی پیگیری شده که تا کنون میسر نگردیده است.
برای اینکه پروژه ای اعتبار ملی دریافت کند بایستی در جداول پیوست قانون بودجه کشور آورده شده و کد اعتباری و شماره طبقه بندی طرح ملی بگیرد، لازمه آن نیز اخذ مصوبه کمیسیون ماده ۲۳ میباشد که پارامترهای متعددی از جمله:
۱-توجیه ترافیکی
۲-توجیه زیست محیطی
۳-توجیه اقتصادی
۴-توجیه مسائل توسعه اجتماعی، اقتصادی و انطباق بر سیاست های سند چشم انداز توسعه
۵-ملاحظات پدافند غیرعامل و…. دارد.

روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان ریگان