رضازاده گفت: دولت سیزدهم برای کاهش آلام مردم و ثبات بازار بیشتر تلاش کند. ناهماهنگی بعضی از اعضای تیم اقتصادی دولت باید اصلاح شود.

حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: مردم عزیز ایران یک موضوع را هیچ وقت فراموش نخواهد کرد و آن هم شهدای گرانقدری هستند که برای نظام مقدس جمهوری جانشان را فدا کردند.

 

امام جمعه ریگان در ادامه خطاب به رئیس جدید دادگستری شهرستان، عنوان کرد: انتظار مردم و خانواده های شهدای امنيت از شما این است که عدالت در این شهرستان رعایت شود و همه مردم حامی شما هستند.

 

وی انتقاد داشت به گرانی های اخیر و تصریح کرد: علی رغم تلاش شبانه روزی و صادقانه توسط دولت اما در نظارت شاهد ضعف و سستی هستیم.

 

او گفت: دولت سیزدهم برای کاهش آلام مردم و ثبات بازار بیشتر تلاش کند. ناهماهنگی بعضی از اعضای تیم اقتصادی دولت باید اصلاح شود.

 

وی اشاره داشت به زلزله اخیر در کشور افغانستان و عنوان کرد: متأسفانه خیلی از مردم زیر آوار ماندن و فوت شدند، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اولین کشوری بود که چندین محموله امدادی برای مردم زلزله زده این کشور ارسال کرد.

انتهای پیام/