مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان گفت:مهمترین وظیفه شما دانش آموزان عزیز، تلاش در جهت کسب علم و دانش است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل ،محمد علیزاده در مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر علمی، فرهنگی ،قرآنی و ورزشی دبستان امید آینده با اشاره به تلاش های همکاران و معلمان عزیز در جهت رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان و پیشرفت تحصیلی آنها گفت: والدین و معلمان بهترین مشاور و راهنما و دلسوزترین افراد نسبت به شما دانش آموزان می باشند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان ریگان با اشاره به وظیفه دانش آموزان نسبت به جامعه تصریح کرد: شما دانش آموزان ، تصمیم گیری بخشی از فعالیت های جامعه به دستان شماست.

وی، احترام به والدین و حفظ شان و جایگاه به عنوان اصل اساسی و مورد توجه تمامی افراد بیان کرد و ادامه داد: دانش آموزان باید در همه حال احترام پدر و مادر خویش را حفظ کنند چرا که آنان تمامی تلاش خود را در جهت اینکه فرزندانشان فرد موثر و مفیدی در جامعه و خانواده باشند را انجام می دهند.

علیزاده ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دانش آموزان پرتلاش شهرستان و تبریک به دانش آموزان تلاشگر خاطرنشان کرد:موفقیت دانش آموزان مرهون تلاش های امروزه آنها دارد و هرتلاشی که در زمینه افزایش یادگیری و علم اندوزی خویش انجام می دهند در آینده نه چندان دور ثمره آن را خواهند دید.

بر پایه این گزارش، مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر علمی، فرهنگی ،قرآنی و ورزشی دبستان امید آینده با حضور سرپرست آموزش وپرورش ریگان و جمعی از کارشناسان آموزش وپرورش این شهرستان در نمازخانه حضرت رقیه(س)برگزار شد و به نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/