رنجبر ماهانی گفت:شکار بلندگوی پر سر و صدای معاند و برانداز نظام کانال آمدنیوز که در شایعه پراکنی، جنگ روانی، دروغ گویی و افترا و آشوب های خیابانی بی نظیر بود بدست سپاه مقتدر برای همیشه از دور خارج و خاموش شد و این بزرگترین ضربه اطلاعاتی بعد از دستگیری عبدالمالک ریگی بود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص)،شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا(ع)،اظهار داشت: از دولت ایران و عراق ، مواکب ایرانی و عراقی به ویژه مسئولین و مردم شهرستان و همه کسانی که در موکب ثارالله ریگان به زائرین اربعین حسینی خدمت رسانی کردند قدردانی می نمایم.

امام جمعه ریگان در ادامه با بیان اینکه آمریکای شکست خورده در منطقه سریال آشوب سازی خیابانی را در برخی کشور ها کلید زده است،بیان داشت:اولین سریال این آشوب در عراق کلید خورد که با هوشیاری و بصیرت مردم و مرجعیت عراق خاموش شد.

وی افزود: آمریکا دومین سریال آشوب را در ترکیه کلید زد و دستور جنگ اردوغان به شمال سوریه با تبانی و چراغ سبز آمریکا صورت گرفت .

رنجبر ماهانی با بیان اینکه نتیجه تجاوز ترکیه به سوریه شکست دیگری برای آمریکا و پیروزی دیگری برای جبهه مقاومت رقم خواهد زد،ابراز کرد:به فرمایش رهبر معظم انقلاب دشمن هر چقدر بیشتر هزینه کند بیشتر ضرر خواهد کرد.

خطیب جمعه ریگان در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا سومین سریال آشوب را در لبنان کلید زد،تصریح داشت:اعتراضات و مطالبات به حق مردم لبنان که سی سال چوب سیاست های غلط حزب سعد حریری و هم پیمانان او را خورده اند منجر به آشوبهای خیابانی شد که گردشگران خارجی با هدایت سفارت آمریکا و عربستان میدان دار این آشوبها شدند و پول نقد در میان تظاهر کنندگان توزیع می کردند.

وی افزود: بسیاری از جوانان ناآگاه تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی به میدان آمدند. سپس با سیاست و بصیرت سید مقاومت سید حسن نصرالله مبادلات دشمن به هم خورد و سید حسن نصرالله فرمودند ما با استعفای سعد حریری مخالفیم و شایعه مخالفت حزب الله با دولت را خنثی کردند و بر مطالبات و اعتراضات به حق مردم صحه گذاشتند و فرمودند دولت باید بماند و اصلاحات را ادامه دهد.

امام جمعه ریگان اشاره داشت به جت پیشرفته آموزشی و تمام ایرانی یاسین که به دست متخصصان وزارت دفاع و همکاری نیروی هوایی ارتش طراحی و رونمایی شد ،اذعان داشت:تولید هواپیمای یاسین نقش موثری در خودباوری و اقتدار ملی ایجاد و تقویت روح امید و خوش بینی به آینده و رفع وابستگی و بازگشت سرمایه به رونق تولید و اشتغال زایی است.طراحی هواپیمای یاسین در گام دوم انقلاب طنین آوای” ما می توانیم حتی در دوران تحریم” را به جهان مخابره کرد.

رنجبرماهانی ابراز کرد:در آستانه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی که جامعه نیاز به آرامش روحی و روانی دارد دستگیری سازنده آمدنیوز که مورد حمایت سرویسهای اطلاعاتی آمریکایی و اسرائیلی بوده است آرامش و قدرت تصمیم گیری مردم در انتخابات را مضاعف خواهد کرد.آمدنیوز تنها رسانه ای بود که مدعی نشست اطلاعات و اخبار طبقه بندی شده بود و این ادعا جز با نفوذی های و خائنین داخلی و ضد انقلاب داخل امکان پذیر نیست.

خطیب جمعه ریگان افزود: از دستگاه قضا می خواهیم همانطور که به جد در مبارزه با مفاسد اقتصادی با عدالت برخورد می کند با دستگیری سرشبکه آمدنیوز پروژه نفوذ داخل کشور راشناسایی و به مردم معرفی شود.

وی عنوان داشت:شکار بلندگوی پر سر و صدای معاند و برانداز نظام کانال آمدنیوز که در شایعه پراکنی، جنگ روانی، دروغ گویی و افترا و آشوب های خیابانی بی نظیر بود بدست سپاه مقتدر برای همیشه از دور خارج و خاموش شد و این بزرگترین ضربه اطلاعاتی بعد از دستگیری عبدالمالک ریگی بود که جا دارد از سپاه پاسداران تقدیر و تشکر کنیم و چه زیبا فرمودند خمینی کبیر و بت شکن قرن “اگر سپاه نبود کشور هم نبود”.

رنجبر ماهانی با بیان اینکه یکی از حقوق مردم در نظام اسلامی حق مطالبه گیری است،تصریح کرد:مقام معظم رهبری فرمودند از نظر من هیچ کس مصونیت آهنین ندارد همه در مقابل قانون و مسئولیت های خودشان پاسخو هستند و باید جواب بدهند.

امام جمعه ریگان در پایان اظهار داشت:طرح شفافیت مالی مسئولان و رسیدگی به دارایی مقامات و کارگزاران جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۴ در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد اما بدون ضمانت اجرایی نا کار آمد ماند و امیدواریم که مجلس شورای اسلامی به این طرح ورود کند زیرا باعث جلب اعتماد مردم به مسئولان خواهد شد.

انتهای پیام/