مصطفی دهقانیان گفت: در فاز دوم از مرحله دوم رزمایش کمک‌ مؤمنانه در شهرستان ریگان بیش از ۲۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۷میلیارد ریال در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا توزیع می‌شود.

مصطفی دهقانیان فرمانده سپاه شهرستان امروز در حاشیه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل اظهار کرد: در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری و دهه دوم ماه محرم بیش از ۲۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان می شود.

وی تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی به همت سپاه ثارالله استان کرمان و خیرین فراهم و در اختیار افرادی که از ویروس کرونا آسیب دیدند قرار می گیرد.

فرمانده سپاه ریگان در ادامه افزود: لوازم التحریر، آرد، پوشاک، مواد غذایی، پتو و فرش از محتویات موجود در این بسته‌ها است.

دهقانیان با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش نیز بیش از ۱۰هزار غذای گرم طبخ و با رعایت مسائل بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می شود، عنوان کرد:در فاز دوم از مرحله دوم رزمایش کمک‌ مؤمنانه در شهرستان ریگان بیش از ۲۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۷میلیارد ریال در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان با اشاره به اینکه در مرحله اول از فاز دوم کمک مومنانه بیش از ۵میلیارد ریال بسته معیشتی فراهم و در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت، گفت: این کمک‌ها با رعایت مسائل بهداشتی و کرامت انسانی توزیع شده اند.

دهقانیان در خاتمه اظهار کرد: مرحله سوم این کمک‌ها در ایام صفر و اربعین حسینی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/