ساختمان پزشکان بیمارستان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی شهرستان ریگان با حضور استاندار کرمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، دکتر فداکار استاندار در اولین سفر خود به شرق استان کرمان صبح امروز در بدو ورود به شهرستان ریگان مورد استقبال جمعی از مسئولان و مردم قرارگرفت و سپس به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کرد.

استاندارکرمان با همراهی، نماینده مردم شرق استان در مجلس، امام جمعه‌، فرماندار و فرمانده سپاه به دیدار خانواده شهید هاشم زهی از شهدای امنیت رفتند.

فداکار در ادامه سفر یکروزه خود از گروهای جهادی روستای سنگ آباد کرد، گفتنی است ساخت خانه مستحکم برای محرومین توسط گروه های جهادی سپاه شهرستان ریگان در حال انجام است.

وی از باغات محاصره در شن های روان روستای رستم آباد چاه ملک نیز بازدید نمود.

همچنین ساختمان پزشکان بیمارستان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی شهرستان ریگان با حضور استاندار کرمان به بهره‌برداری رسید، این ساختمان با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال در۲ طبقه و با ۳۰۸ متر زیربنا ساخته شده است.

استاندار کرمان همچنین از عملیات بازسازی پل جاده ریگان – ایرانشهر که در سیل سال گذشته تخریب شده بود بازدید به عمل آورد، پل جاده ریگان – ایرانشهر دارای ۶ دهنه است که در سیل سال گذشته یک دهنه آن تخریب و بعد از آن به منظور ایجاد ایمنی پل کاملا تخریب شد که بازسازی آن در جریان است.

انتهای پیام/