امام جمعه موقت ریگان گفت:اینکه یک مدت باران و سیل نبوده دلیل نمی شود که خیابان بزنید،افرادی که باعث شدند دروازه قرآن شیراز قتلگاه شود در همان دروازه قرآن محاکمه شوند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام مسلم طالبی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان اظهار داشت:مقام معظم رهبری شعار سال را رونق تولید نام گذاری کردند به این امید که مسولین هم در این مسیر قدم بگذارند و مسائل معیشتی و اقتصادی مردم را مد نظر قرار بدهند و مشکلات اقتصادی بر طرف شود.

وی در ادامه بیان داشت:عرض تسلیت دارم از اینکه با آغاز سال ۹۸ سیل برخی مناطق کشور را در برگرفته و متاسفانه جان عده ای از هموطنان را گرفت و عده ای نیز مصدوم و زخمی شدند.این حوادث که اتفاق می افتد مسولین در سازمان مدیریت بحران خوب بحران زده میشوند.

امام جمعه موقت ریگان افزود:بعضی از مسائل را میشود پیشگیری کرد و هر چند وقت یک اتفاقی در کشور می افتد تنها دلیلی که مسئولین می آورند میگویند ما غافلگیر شدیم!در بعضی از حوادث تلاش هایی که باید انجام شود صورت نمی گیرد.

وی عنوان داشت:از قوه قضائیه خواستاریم مسببینی که باعث حوادثی چون حادثه ی شیراز شدند اون شهردار ، مهندس و مسولی که باعث شد ده ها نفر جان خود را از دست بدهند و افرادی که آبروی نظام را می برند تا دشمن از این اتفاقات بسیار استفاده کند و نظام اسلامی را زیر سوال ببرد محاکمه شوند .قوه قضائیه با افرادی که باعث شدند دروازه قرآن شیراز قتلگاه شود برخورد انقلابی داشته باشند.

طلبی فرد ادامه داد:اگر میخواهید واقعا دادگر باشید و آنطور که شایسته نظام و انقلاب است افرادی که باعث این مشکلات شدند را در دروازه قرآن محاکمه کنید تا جزای این عمل زشت خود را ببینند.اینکه یک مدت باران و سیل نبوده دلیل نمی شود که خیابان بزنید،افرادی که باعث شدند دروازه قرآن شیراز قتلگاه شود در همان دروازه قرآن محاکمه شوند.

امام جمعه موقت ریگان در پایان تصریح داشت:نباید بخاطر عده ای آبروی نظام و انقلاب زیر سوال برود.از مردم عزیز خواستاریم در جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان همکاری و کمک کنند.

انتهای پیام/