امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه این اقتدار ایران است که آمریکا را مجبور به عقب نشینی کرده ،تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند ،نظام جمهوری اسلامی مثل گذشته در مقابل شما ایستادگی خواهد کرد .

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام جعفر ریگانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با بیان اینکه دشمن در بین مسلمانان رخنه کرده و نیز دودستگی ایجاد کرده و مسلمانان را روبروی هم قرار داده،اظهار داشت:این دودستگی که از طرف غرب تبلیغ و تشکیل شده در بین مسلمانان ، مقام معظم رهبری بارها مسلمانان را به اتحاد و همبستگی سفارش کردند.

امام جمعه موقت ریگان در ادامه با بیان اینکه صنایع دستی در هر کشور و شهر بیانگر هنر، قدرت، فرهنگ و عظمت آن،کشور و شهر است،افزود:مبادله یک صنایع موجب نوعی ارتباط فرهنگی میان جوامع گوناگون می باشد.

وی تصریح داشت:صنایع دستی راهی برای ورود به دنیای اقوام و ملت های دیگر است و توسط صنایع دستی یک شهر و کشور میشود فرهنگ و آداب آن کشور را به ملت های دیگر انتقال داد.

ریگانی در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن روز صنایع دستی ،بیان کرد:از میراث فرهنگی این شهرستان تقاضا میشود با توجه به موقعیت جغرافیایی و بعضی از مواد اولیه ای که به آسانی در این شهرستان بدست می آید زمینه را برای هرچه بهتر و برگزاری جشنواره صنایع دستی در ریگان که افراد علاقه مند هنر خود را به نمایش بگذارند فراهم نمایید.

ایشان اشاره داشت به توافقنامه برجام و اظهار داشت:دولت خبیث آمریکا تمام آن معاهدات را زیر پا گذاشت و به تعهدات خود عمل نکرد و از این پیمان خارج شد.

خطیب جمعه ریگان عنوان داشت:بعد از خارج شدن آنها ازبرجام، آمریکا مجددا اعلام توافقی جدید را کرده تا بخواهد ایران را به زانو بزند اما به فضل الهی این تهدید آمریکا امروز به جایی رسیده است که التماس مذاکره می کنند.

حجت الاسلام ریگانی با بیان اینکه این اقتدار ایران است که آمریکا را مجبور به عقب نشینی کرده ،تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند ،نظام جمهوری اسلامی مثل گذشته در مقابل شما ایستادگی خواهد کرد .

وی در ادامه افزود:دشمن امروز از زمین و هوا تبلیغات فرهنگی و مبارزه اقتصادی و سیاسی را بر علیه ما به پا داشته است.

امام جمعه موقت ریگان درپایان بیان داشت:دشمن متوجه شده حوزه های علمیه و روحانیون سربازان مقام معظم رهبری می باشند،استکباراز تمام تبلیغات و کارها جهت کم رنگ کردن جایگاه روحانیت در بین مردم استفاده میکند اما بدانند که این مردم راه خود را به درستی انتخاب کرده اند و این وصله ها به این سربازان نظام نمی چسبد و بلکه در مسیر خدا و قران تا مرز شهادت پیش میروند و این عمامه هایشان کفن هایشان خواهد بود.

انتهای پیام/