رضازاده با بیان اینکه تردید نداریم و باید انتقام خون شهید بزرگوار گرفته شود، عنوان کرد: انتقام یک کلمه است، نابودی اسرائیل و اخراج آمریکایی ها از منطقه است

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام والمسلمین حببیب رضازاده امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های این هفته نماز جمعه اشاره داشت به رحلت آیت الله یزدی و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیتی فرمودند، ایمان راسخ به مبانی انقلاب و استقامت در این راه و غیرت دینی و انقلابی، نشانه‌های بارز از این شخصیت مکرم(ایت الله یزدی) بود.

امام جمعه شهرستان ریگان اشاره داشت به ترور شهید فخری زاده و تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل خبیص باید سیلی بخورند.

رضازاده با بیان اینکه تردید نداریم و باید انتقام خون شهید بزرگوار گرفته شود، عنوان کرد: انتقام یک کلمه است، نابودی اسرائیل و اخراج آمریکایی ها از منطقه است.

وی افزود: اگر فخری زاده را به شهادت رساندید دیگر دانشمندان هسته‌ای هستند واگر سلیمانی را مظلومانه و در یک کشور دیگری به شهادت رساندید خون شهید سلیمانی سلیمانی‌های زیادی را به وجود آورد.

خطیب جمعه شهرستان ریگان با اشاره به اینکه انتقام و سیلی باید در بازه نزدیک به جنایت انجام شود، خاطر نشان کرد: اینکه بعضی در کشور اعلام به خویشتن داری کرده  ودر مقابل سپاه ونیرو‌های نظامی وانتظامی می‌ایستند درست نیست ، باید سیلی در بازه زمانی کنونی انجام شود.

امام جمعه ریگان در خاتمه اظهار کرد : اسرائیل کاری نکند که انتظار ۲۵ساله برای نابودی این رژیم به ۲۵دقیقه تبدیل شود.

انتهای پیام/