رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بم از انسداد محور دارزین_دهبکری به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری خبر داد.

سعید شهسوارپور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل با اعلام این خبر اظهار داشت :از آنجاکه ایمن سازی هرچه بیشتر محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان در دستورکار این اداره می باشد شروع عملیات کارگاهی ترانشه برداری در محور دارزین_دهبکری حدفاصل سرپشت کیلومتر۴۰ از تاریخ شنبه ۱۴دیماه ۹۸ لغایت۲۴دی ماه ۹۸( به مدت ۱۰ روز ) بصورت پروژه امانی توسط این اداره آغاز می شود.

وی افزود :مسیر فوق از ساعت۶صبح الی ۶بعدازظهر دربازه زمانی مذکور مسدود و مسیرجایگزین محور ابارق_دهبکری می باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بم تصریح داشت :از همه کاربران جاده تقاضا میشود بدلیل پیشگیری از پیامدها و خطرات ناشی از عملیات ترانشه برداری، تحت هیچ شرایطی قصد تردد در مسیرفوق را نداشته و همکاری لازم را با راهداران این اداره و پلیس راه داشته باشند تاعملیات کارگاهی درزمان تعیین شده و بدون هیچ حادثه ای به بهترین نحو انجام و ایمنی محورمذکور شامل حال همه کاربران امروز جاده و نسل فردای این مرزوبوم گردد.

وی در پایان باآرزوی سفرهایی ایمن و بی خطربرای همه همشهریان عزیز وکاربران جاده از همراهی همیشگی آنها با راهداران سفیران آرامش جاده ها تشکر و قدردانی نمودند.

انتهای پیام/