فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری 7 سارق حرفه ای موتورسیکلت با اعتراف به 42 فقره سرقت در مناطق شرق استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در مناطق مختلف شرق استان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی شهرستان ریگان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و کنترل سارقان سابقه دار، در مرحله اول یک سارق را شناسایی و در ادامه ۲ باند ۱۵ نفره سرقت موتورسیکلت را شناسایی و طی عملیاتی۷ نفر از آنان را دستگیر کردند.

سردار ناظری تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۴۲ فقره سرقت در مناطقی از استان یزد و همچنین شهرستان های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان استان کرمان اعتراف کردند که با توجه به اوراق کردن وسایل نقلیه و فروش آنها در مجموع ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ادامه تلاش ها برای کشف اموال مسروقه و بازگشت آن ها به مالباختگان ۲ استان، بر رعایت اصول ایمنی و استفاده از تجهیزات بازدارنده برای وسایل نقلیه بمنظور پیشگیری از سرقت تاکید کرد.

انتهای پیام/