حجت الاسلام غضنفر آبادی اشاره داشت به سند همکاری ایران و چین و خاطر نشان کرد: برخلاف شایعات دشمنان داخلی و خارجی این یک قرارداد و عهدنامه نیست، یک سند همکاری است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان با بیان اینکه نباید تحت تاثیر اقدامات دشمنان داخلی و خارجی قرار بگیریم، اظهار کرد: متاسفانه در سال های اخیر روحیه انقلابی گری در برخی از آقایون کم رنگ و در برخی نیز از بین رفته است.

نماینده مردم شرق استان کرمان، تصریح کرد: اینکه بعضی از افراد ساده لوح در داخل تحت تاثیر القاعات دشمنان داخلی و خارجی قرار میگیرند که ما می‌خواهیم مشکلات را با مذاکره حل کنیم، دیدید مذاکره هم شد مشکلات حل نشد؟ بلکه نیز بدتر هم شد.

امام جمعه موقت ریگان اشاره داشت به سند همکاری ایران و چین و خاطر نشان کرد: برخلاف شایعات دشمنان داخلی و خارجی این یک قرارداد و عهدنامه نیست، یک سند همکاری است.

وی افزود: بر خلاف شایعاتی که درست کردند، این سند بر علیه هیچ کشوری نیست و این سند همکاری هیچ کشوری را مورد حمله قرار نمی دهد.

غضنفر آبادی اظهار کرد: کشور چین از این سند های همکاری تا به حال با خیلی از کشورها امضا کرده و ایران اولین کشوری نیست که سند همکاری با چین امضا کرده است.

امام جمعه موقت ریگان عنوان کرد: بر اساس اصل ۱۲۵ قانون اساسی، عهدنامه ها و موافقت‏ نامه‏ ها بین المللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد اما ما گفتیم این نه مقاوله نامه و نه موافقت نامه است، این یک سند همکاری است.

غضنفر آبادی خطاب به کشور های اروپایی و افراد غرب زده، گفت: شما که انواع جنایت ها را علیه این مردم مرتکب شدید و منافع کشور را فروختید شما دلتان برای ملت ایران سوخته است؟ بهتر است شما خفه شوید، در داخل ایران کسانی هستند که جانشان را فدای این نظام و انقلاب کرده اند و نیازی به پرگویی و پررویی شما نیست.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در خاتمه با بیان اینکه مردم ایران می‌فهمند چکار کنند، اظهار کرد: انسان های فرهیخته و بزرگی در ایران هست، این ملت بصیر است و از خون های ریخته شده کشورش دفاع می‌کند.

انتهای پیام/