فرمانده انتظامي"نرماشير"از انهدام باند سارقان سيم و كابل تجهيزات برق رساني شرق استان و کشف 21 فقره سرقت دراين شهرستان خبرداد.

سرهنگ”حسين يوسف آبادي” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل گفت:در پی دریافت گزارشاتی از وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان و شهرستان های همجوار دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام پی جویی های پلیسی و کار اطلاعاتی یکی از متهمان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینكه متهم دستگير شده سابقه دار می باشد افزود: سارق در بازجويي هاي پليس ۲همدست خود و دو مالخر را معرفي کرد كه ضمن دستگيري ديگر از اعضاي اين باند از مخفیگاه آنان اموال سرقتی، مقداری سيم مس و كابل برق و ابزارآلات جهت سرقت تجهيزات برق كشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در جهت کشف سایر سرقت های احتمالی از این باند سرقت ادامه دارد ، بیان داشت:این باند سرقت در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ۲۱ فقره سرقت سیم و کابل و تجهیزات برق رسانی در سطح شهرستان نرماشیر و شهرستان های همجوار اعتراف کردند.

انتهای پیام/