دهقانیان گفت: با احتکار کنندگان کالا و با افرادی که با معیشت مردم و سفره ی مردم بازی کنند با آن ها برخورد سخت خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، رزمایش بزرگ الی بیت المقدس قبل از ظهر امروز با حضور پرشور بسیجیان گردان های بیت المقدس و کوثر، مسئولان و بزرگان طوایف در دشت میر آباد ریگان برگزار شد.

سرهنگ مصطفی دهقانیان در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش، اظهار داشت: این رزمایش به تعداد سه گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر، با ماموریت دفاعی، امنیتی و امداد و نجات اقدام به ماموریت می نماید.

فرمانده سپاه ریگان عنوان کرد: هدف از برگزاری این رزمایش، افزایش ارتقا توان دفاعی و امنیتی گردان های بسیج است، همچنین ارزیابی توان رزمی نیروهای بسیج، مرور تاکتیک های دفاعی و عملیاتی برای مقابله با گروه های معاند و خرابکار در داخل کشور بخشی از برنامه های این رزمایش است.

وی افزود: باتوجه به شناسایی محور های تهدید شهرستان از سوی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران که این محور ها در قالب یک سناریو تهیه و تبيين و امروز با حضور گردان ها به نمایش گذاشته شد.

دهقانیان تصریح کرد: در این رزمایش تلاش شد جزئی ترین نکات امنیتی ، دفاعی و امداد و نجات مورد توجه و تمرین قرار گیرد.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان ادامه داد: امروز دشمن به دنبال تخریب و سست کردن باورهای دینی و اعتقادی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران است، دشمن دنبال این است که تصرف سرزمینی داشته باشد.

وی افزود: با برگزاری این رزمایش نشان می دهیم با حضور شما بسیجیان عزیز، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند انجام بدهد.

فرمانده سپاه ریگان اشاره داشت به حذف ارز ترجیحی و عنوان کرد: این جراحی بزرگ اقتصادی که همه  دولت ها از زیر بار آن شانه خالی کردند امروز دولت آقای رئیسی با شجاعت، صلابت و آگاهانه این کار را انجام می‌دهد.

دهقانیان خاطر نشان کرد: امروز دشمنان دارند نسبت به نظام و انقلاب فضاسازی و سیاه نمایی می‌کنند و برای همین است که حضرت آقا فرمودند جهاد تبیین یک فریضه فوری و قطعی است یعنی مثل نماز واجب است.

وی عنوان کرد: امروز جریان تحریف در جامعه و کشور ما در حال فعالیت است و ما و شما بسیجیان ماموریت داریم که مسائل را تبیین کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان در خاتمه افزود: با احتکار کنندگان کالا و با افرادی که با معیشت مردم و سفره ی مردم بازی کنند با آن ها برخورد سخت خواهیم داشت.

حجت الاسلام حبیب رضازاده در ادامه در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش گفت: دشمن از نام شما بسیجیان می‌ترسد.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: همه ما بسیجیان آماده ایم، با این رزمایش ثابت میکنیم، هرگونه تعرض به نظام جمهوری اسلامی ایران و به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران با پاسخ سپاه و بسیج مواجه می شود.

وی افزود: کسانی که خود را تمام و کمال وقف خداوند متعال کرده باشد می‌توانند الگو در جامعه باشد.

رضازاده عنوان کرد: کسی که الگو در جامعه می‌شود نگاه به به به و چه چه و یا نگاه به فحش برخی  نمی‌کند،نگاه نمی‌کند شاید با حذف ارز ترجیحی آبرویش را یه تعداد خود فروخته در جامعه ببرند، می‌گوید من آبرویم را اگر نیاز است برای مردمم می‌گذارم.

خطیب جمعه شهرستان ریگان بیان داشت: بسیجیان عزیز نام من و شما جز سربازان این نظام نوشته شده است، چفیه روی دوش رهبری و روی دوش شمابسیجیان می‌گوید که هیچ کس نمی‌تواند اخلاص را از دل شما بیرون ببرد.

انتهای پیام/