نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران باید سستی در امور کاری را کنار بگذارند تا در این جنگ اقتصادی بهتر عمل کنیم و ایمان داشته باشیم که ما می‌توانیم، مدیران و مسئولان باید تلاش هر چه بهتر را جهت خدمت به مردم نشان دهند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، اولین جلسه شورای اداری شهرستان بم بعد از انتخابات با حضور حجت الاسلام والمسلمین دانشی امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر غضنفرآبادی نماینده مردم نجیب شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.

موسی غضنفرآبادی در این جلسه اظهار کرد: ما در اول انقلاب و در اوایل جنگ هیچ چیزی نداشتیم. یک رئیس جمهور خائن و ارتش به هم ریخته و سپاه تازه تاسیس داشتیم و طی ۱۹ماه ایران توانست به نحو احسن و لطف خدا و اعتماد به جوانان عملیات های گسترده ای علیه رژیم عراق انجام دهد که با همت همین جوانان زیر سی سال انجام گرفت.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران باید سستی در امور کاری را کنار بگذارند تا در این جنگ اقتصادی بهتر عمل کنیم و ایمان داشته باشیم که ما می‌توانیم، مدیران و مسئولان باید تلاش هر چه بهتر را جهت خدمت به مردم نشان دهند.

غضنفر آبادی با بیان اینکه بستر های اشتغال در شرق استان کرمان فراهم شود و این مهم با تلاش مدیران و مسئولان باید انجام گیرد، تصریح کرد: خدا نکند مسئولان و مدیران ما دچار روزمرگی و معطوف به ساعت اداری باشند.

وی افزود: ما اگر بخواهیم در مقابل چپاولگری های دشمنان بایستیم باید در این کشور با اتکا به خداوند متعال و الگو گیری از شهید سرافراز جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی کار جهادی انجام دهیم.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس یازدهم عنوان کرد: امروزه مشکل اصلی کشور بیکاری است و ظیفه همه است که در این خصوص تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: اولین برنامه کاری خودمان را در تعاونی روستایی استان گذاشتیم و قرار شد با کار کارشناسی بروشور کشاورزی تهیه شود و در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

غضنفر آبادی ابراز کرد: باید تلاش کنیم با استفاده از اشتغال خورد و کلان کارهای اساسی در زمینه اقتصاد و اشتغال انجام دهیم.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آسفالت کوچه ها و خیابان ها در شهر بم از اولویت ها است، اظهار کرد: بعد از گذشت چندین سال از زلزله هنوز شاهد کوچه و خیابان های خاکی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر غضنفرآبادی در خاتمه عنوان کرد: در خیلی از کارها می‌شود با برنامه ریزی شهری و بدون نگاه به بالا کار کرد و می شود با فکر اقتصادی و کار کارشناسی این کارها را انجام داد.

انتهای پیام/