رضازاده با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی امام خامنه ای عزیز را سرآمد همه‌ روحانیت می‌دانست، عنوان کرد: یکی از دغدغه های شهید سلیمانی تربیت نسل جوان و انقلابی بود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با اشاره به فرا رسیدن اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی همه  نقشه های نامشروع آمریکا در منطقه غرب آسیا را خنثی کرد.

رضازاده با بیان اینکه سناریوی آمریکایی صهیونیستی برای تسلط بر خاورمیانه بزرگ این بود که این منطقه را ضعیف و ضعیف تر کنند، تصریح کرد: استکبار به دنبال این بود فلسطین به فراموشی سپرده شود و سوریه ، لبنان ، عراق و ایران را نیز به عنوان زیر دست خودش معرفی کند.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی امام خامنه ای عزیز را سرآمد همه‌ روحانیت می‌دانست، عنوان کرد: یکی از دغدغه های شهید سلیمانی تربیت نسل جوان و انقلابی بود.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه باید همچون سردار سلیمانی در مقابل دشمن ایستاد و مقاومت کرد، افزود: طبق سخنان سردار سلیمانی در کشور نباید کلامی بر خلاف معنویات رهبری گفته شود و اگر گفته شود و اعتراضی بر آن صورت نگیرد در گناه آن شریک هستیم.

انتهای پیام/