جانشین سپاه ثارالله گفت:سپاه و بسیج خودش را برای همه تهدیدها آماده کرده است،دشمن مطالب ریز را بزرگ جلوه میدهد تا نگاه ها را به خودش جذب کند تا به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل؛سردار محمد مطهری امروز در اجتماع بسیجیان ریگان با بیان اینکه تفکر بسیجی الگویی برای جهان اسلام شد، اظهار داشت: ،سوری ها و عراقی ها ازتفکربسیج الگو گرفته و  توانستند سرزمین های اشغال شده خودشان را آزاد کنند.

جانشین سپاه ثارالله در ادامه بیان داشت:کشور سوریه که بیش از ۹۰ درصد خاکش به وسیله عناصر داعش که دست پرورده آمریکا بود تصرف شده بود و با این نیروهای بسیج مردمی کامل آزاد شد.

وی افزود:شاهد اقدامات خوبی در بحث سازندگی و اقتصاد مقاومتی هستیم.استان ما هم از سال ۹۲که اقتصاد مقاومتی آغاز شد صدها پروژه و طرح را اجرا کرده اعم از پرورش انواع دام، پرورش زنبور عسل، پرورش قارچ و بسیاری طرح های دیگر صورت گرفته است.

سردار مطهری بیان کرد:مجموعه این اقدامات چهل ساله انقلاب و نقش پررنگ بسیج گویای زحمات و خدمات این جمع ارزشمند و عزیز برای انقلاب و نظام اسلامی است.

ایشان ادامه داد:این ماموریت باید همچنان ادامه داشته باشد و فعالیت ما بیشتر از قبل شود،باید خودمان را آماده کنیم برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و ایجاد آمادگی در خودمان برای دفاع از انقلاب در هر عرصه و تهدیدی که دشمنان دارند.

جانشین سپاه ثارالله در ادامه عنوان کرد:سپاه و بسیج خودش را برای همه تهدیدها آماده کرده است،امروز دشمن مطالب ریز را بزرگ جلوه میدهد تا نگاه ها را به خودش جذب کند تا به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند،دشمن را در این جنگ اقتصادی و روانی شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/