سیاوش مسلمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان از توزیع دو هزار بسته معیشتی در بین افراد نیازمند در شهرستان ریگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه عصر امروز با حضور امام جمعه، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان و فرمانده سپاه ریگان آغاز شد.

سیاوش مسلمی در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش بزرگ و گسترده کمک مومنانه  و مواسات برای نیازمندان و فقرا باید انجام شود این کار بسیار خوبی است همه  آحاد جامعه و نیروهای انقلابی به نوبه خود و از طرف سپاه و بسیج در جایگاه خود برای اجرایی کردن این فرمایش حکیمانه تمام اقدامات خود را متمرکز کردند که یک رزمایش خوبی در جهت برطرف کردن مشکلات نیازمندان و فقرا را انجام بدهند.

وی افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در مرکز استان و در سپاه ثارالله تشکیل شد و به موازات آن در همه شهرستان ها این قرارگاه شکل گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان تصریح کرد: کار بسیار خوبی که در این قرارگاه با حضور ائمه جمعه صورت گرفت، مساجد به عنوان مکان مقدس و کمک های مردمی در مساجد جمع آوری شد و همچنین یک بسته معیشتی از طرف سازمان بسیج مستضعفین برای استان کرمان به تعداد ۲۳۶۵۰ بسته تخصیص داده شد.

مسلمی افزود: با توجه به شناسایی های قبلی که توسط ناحیه مقاومت ریگان صورت گرفت، هزار و هفتصد بسته معیشتی به صورت متمرکز از طرف سپاه ثارالله از بسته های تحویلی سازمان بسیج مستضعفین به این شهرستان تخصیص داده شد و  سیصد بسته  معیشتی نیز در خود شهرستان تهیه شد و امروز جمعا دو هزار بسته در بین افراد نیازمند توزیع شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله در پایان اظهار کرد: ۴۰۰ بسته ویژه از کمک های مردمی از قبل تهیه و جمع آوری شده بود در بین مردم سیل زده روستاهای دهرضا در شهرستان ریگان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/