رضازاده گفت: مکاتبات و تماس‌های مکرری با مسؤولان استان در صدر، استاندار محترم کرمان داشتیم که قول مساعد جهت تسریع این محور دادند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت‌الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه جاده  ۴۵ کیلومتری ریگان به نرماشیر فرزندان زیادی را به‌دلیل  دوبانده نبودن در ریگان یتیم کرده است، اظهار کرد: مکاتبات و تماس‌های مکرری با مسؤولان استان در صدر، استاندار محترم کرمان داشتیم که قول مساعد جهت تسریع این محور دادند.

امام جمعه ریگان با اشاره به ترافیک سنگین این محور وحادثه‌خیز بودن آن از مسؤولان کشوری، استانی و نماینده شرق استان خواستار پیگیری این محور شد و عنوان کرد: خبرهای خوبی مبنی برقرار گرفتن این محور در بودجه ۱۴۰۰به گوش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه جوانان اهل کار و تلاش باشند، افزود: بعضی از مسؤولان موانع تولید را در شهرستان برداشته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

رضازاده افزود: در ریگان ظرفیت‌های مختلفی در زمینه کشاورزی وجود دارد که باید مسؤولان حمایت جدی از قشر کشاورز و کارگر داشته باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو انتخاباتی پرشور خواهد بود، بیان داشت: مردم در انتخابات اصلح‌ترین فرد را که جوان، دارای تفکر انقلابی و دولت حزب‌اللهی انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/