فرمانده سپاه شهرستان ریگان:در همین اتفاقات اخیر بسیجیان به میدان آمدند و حضور بسیج در صحنه آتش این فتنه را خاموش کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،سرهنگ مصطفی دهقانیان در اجتماع بزرگ شکوه اقتدار که قبل از ظهر امروز به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در مصلی ریگان برگزار شد بیان داشت:بسیجی یعنی مردم و راز و رمز ماندگاری بسیج رهبری الهی و دینی و پشتوانه مردمی بسیج است.

فرمانده سپاه ریگان تصریح داشت:امروز بسیج به یکی از بی نظیر ترین نهادهای مردمی تبدیل شده که نمونه آن را درهیچ کجا نداریم.بسیج بزرگترین امید برای دوستان انقلابی و اسلامی در داخل و خارج کشور  و کشورهای اسلامی منطقه می باشد.

وی افزود:در همین اتفاقات اخیر بسیجیان به میدان آمدند و حضور بسیج در صحنه آتش این فتنه را خاموش کرد ، آشوب هایی که با یک سازماندهی دقیق توسط منافقین و معاندین در داخل با حمایت استکبار جهانی در راس آنها آمریکای جنایتکار و اسرائیل و میخواستند به هر نحوی نظام را به سقوط برسانند.

دهقانیان با بیان اینکه بسیجیان ناب ترین و برگزیده ترین بخشی از ملت ایران هستید،عنوان کرد: علی رغم همه مشکلات مالی و اقتصادی شاهد بودید همه ملت به صحنه آمدند و از انقلاب و ولایت دفاع کردند و گفتند ما دست از آرمان ها ،ارزش ها ، خون شهدا و رهبری بر نخواهیم داشت.

فرمانده سپاه ریگان ابراز داشت:امروز کشور از نظر اقتصادی و فرهنگی نیازمند حرکتی نو و گسترده است این تنها با مدیریت جهادی و بسیجی و انقلابی امکان پذیر است، باید همه مسولین و دستگاه های دولتی از ظرفیت های گسترده بسیج استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مسئولین به فکر مردم باشید،گفت: مسئولان با خدمت خالصانه و بسیجی خودتان نگذارید فرصت به دست فرصت طلبان بیفتد و از این وضعیت سوء استفاده کنند با مدیریت جهادی مشکلات کشور را حل کنید.

انتهای پیام/