رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ریگان گفت:راهداران ریگانی در بدترین شرایط گرمای سوزان وسرمای کویر ودر طوفان‌های شدید شن به مردم خدما ت رسانی انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،قبل از ظهر امروز با حضور امام جمعه ریگان و دیگر مسئولان مراسم تجلیل از خدمات راهداران شهرستان ریگان برگزار شد.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی  با اشاره به حادثه خیز بودن شهرستان ریگان گفت: راهداران ریگانی با از خودگذشتگی خود نمی‌گذارند حادثه‌ای برای افراد رخ دهد.

امام جمعه ریگان ابراز کرد: راهداران سربازان خط مقدم در وزارت راه وشهرسازی هستند که با جانفشانی خود سفر خوشی را برای هم وطنان رقم می‌زنند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ریگان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بیش از ۱۳۰ کیلومتر راه اصلی در مسیر ریگان به چابهار در شهرستان ریگان قرار دارد افزود: راهداران به صورت شبانه روزی در این محور گشت زنی دارند.

محمد حسین جزینی ابراز کرد: شهرستان ریگان با توجه به اینکه در مسیر جاده ترانزیت ریگان – چابهار قرار گرفته است طوفان‌های شدید شن  خساراتی به این محور وارد می کنند که راهداران در کوتاه‌ترین زمان اقدام به پاک سازی وبازگشایی محور می‌نمایند.

وی عنوان کرد: راهداران ریگانی در بدترین شرایط گرمای سوزان وسرمای کویر ودر طوفان‌های شدید شن به مردم خدما ت رسانی انجام می‌دهند.

گفتنی است در پایان این مراسم توسط مسئولان از راهداران شهرستان ریگان تجلیل شد.

انتهای پیام/