فرماندار ریگان گفت: با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی بم و شبکه بهداشت و هلال‌احمر ریگان ایستگاه تب‌سنج در ورودی ریگان در مسجد ابوالفضل راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، امین باقری با اشاره به اینکه شهرستان ریگان یکی از شهرستان‌های کویری استان است، اظهار داشت: شهرداری‌های ریگان و گنبکی جهت ضد عفونی کردن معابر و ادارات ریگان با همکاری شبکه بهداشت اقدام به گندزدایی و ضد عفونی کردند.

فرماندار ریگان بیان داشت: در روستاهای شهرستان ریگان نیز بخشداری‌ها با مشارکت دهیاران و شوراهای روستاها نیز اقدام به ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر روستاها کرده‌اند.

وی تصریح کرد :با توجه به اینکه شهرستان ریگان دارای پراکندگی روستاهاست، شهرداری‌ها ودهیاری‌ها نیز به این روستاها اعزام خواهند شد.

فرماندار ریگان تصریح کرد: با همکاری فرمانداری ایرانشهر و بخشداری بزمان در استان سیستان و بلوچستان و همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی بم و شبکه بهداشت و هلال‌احمر ریگان مرکز تب‌سنج در ورودی ریگان در مسجد ابوالفضل راه‌اندازی شد.

باقری گفت: ریگان ورودی استان از سمت سیستان و بلوچستان است راه‌اندازی این مرکز می‌تواند کمک شایانی در شناسایی افراد مشکوک داشته باشد.

انتهای پیام/