فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان گفت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ۲ با حضور پر شور بسیجیان و گردان های بیت المقدس ۲۴ شهریورماه در شهرستان ریگان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛مصطفی دهقانیان فرمانده سپاه ریگان در نشت خبری با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) ۲ در شهرستان ریگان اظهارداشت: این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در سراسر کشور در حال برگزاری است و در شهرستان ریگان هم از ۲۴ شهریور آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرستان ریگان هم بیش از دو گردان بیت‌المقدس از نوع اول در این رزمایش بزرگ حضور دارند.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان با اشاره به اینکه در شهرستان ریگان نیز این رزمایش با حضور پر شور بسیجیان برگزار می‌شود بیان کرد: این رزمایش در محل اردوگاه قدس شهرستان ریگان برگزار می‌شود.

دهقانیان با بیان اینکه این گردان‌ها حوزه محور هستند، گفت: ماموریت این گردان‌ها پشتیبانی از گردان‌های امام حسین(ع) و ایجاد امنیت در کنار سایر نیروهای امنیتی می باشد و این گردان ها آمادگی دارند هر کجا مشکلی برای نظام و انقلاب به وجود بیایید دفاع کنند.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را به رخ کشیدن اقتدار نظامی ‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دشمنان و همچنین ایجاد امید در بین مردم عنوان کرد و اظهار داشت:دشمن بداند هزاران بسیجی آماده هستند در کنار سایر نیرو های نظامی و انتظامی از کشور و انقلاب دفاع کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان در پایان با بیان اینکه مردم ثابت کردند که در همه عرصه‌ها از اسلام، نظام و ولایت‌فقیه دفاع می کنند،افزود:بخش بسیار زیادی از کمبود ها ومشکلات به مسائل داخلی بر می گردد و بسیجیان با حضور در این رزمایش قوت قلبی برای مردم هستند.

انتهای پیام/