امام جمعه شهرستان بم گفت:رکن اصلی جنگ نرم دشمن ناامید سازی ملت و بطور خاص جوانان عزیز است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام قاسم دانشی روز گذشته در خطبه های نماز جمعه این هفته دارالصابرین بم ضمن گرامی داشت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی فرمودند: این نهادها دو نهاد بسیار مهم در جهت امید بخشی به مردم عزیزمان و مجموعه‌ای که از خدمات این نهادها بهره مند می‌شوند، هستند.

ایشان در ادامه با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین همایش ائمه جمعه کشور در تهران و دیدار ائمه جمعه با مقام معظم رهبری اشاره کردند و فرمودند: مسئولین این نظام باید تلاش کنند برای تقویت امید هر چه بیشتر این ملت جوانان عزیز به آینده شان به این نظام به عملکرد مسئولین با عمل خودشان و دشمن به دنبال این است که این امید را از بین ببرد.

وی افزود: تلاش‌های بسیار فراوانی را هم در این راستا انجام داده رکن اصلی جنگ نرم دشمن ناامید سازی ملت است بطور خاص جوانان عزیز است که مسئولان این نظام باید این تلاش مغرضانه دشمن با عمل صادقانه و مومنانه خودشان تلاش دشمن را خنثی و از بین ببرند.

امام جمعه بم در ادامه با اشاره به حضور ریاست محترم قوه قضائیه در همایش ائمه جمعه فرمودند : نظرسنجی‌ها اینگونه نشان می‌دهد که حضور ایشان موضع گیری‌های قاطعانه ایشان تا اینجا عملکرد خوبی که داشتند امید را در مردم عزیزمان هر چه بیشتر کرده، نسبت به عملکرد قوه قضائیه این امید را تقویت کرده است.

ایشان همچنین فرمودند: اگر دولت مردان و مسئولین ما بطور کلی بخواهند که نقشه دشمن را، توطئه دشمن را نقش بر آب کنند این میسر نخواهد شد مگر با عمل مجاهدانه و انقلابی امکانپذیر است.

وی بیان داشت: نماینده عربستان در سازمان ملل همین امروز تاکید کرده که بله زمان آن فرا رسیده است که جنگ یمن فروکش کند ما در هیچ کجا دنبال جنگ با ایران نبودیم و نیستیم آماده تعامل دیپلماتیک با ایران هستیم. این عقب نشینی چگونه به وجود آمده؟ این امید را در ملت عزیزمان به وجود می‌آورد و تقویت می‌کند اما چگونه به وجود آمده است، همه باید توجه داشته باشند دولت مردانمان بطور خاص باید توجه داشته باشند، مذاکره نبوده که آنها را اینگونه به عقب وا داشته، کوتاه آمدن نبوده بلکه عمل انقلابی، تعبیر حضرت آقا در فرمایشات اخیرشان هم تاکید فرمودند عمل مجاهدانه و انقلابی است.

دانشی در پایان خطبه ها همگان و به طور خاص دولتمردان را به این نکته توجه دادند که عملکرد غلط امید را در ملت و جوانانمان از بین می‌برد و تصرح کرد: چرا خود این بزرگواران مثل گذشته واژه تدبر و امید را بکار نمی‌برند؟ گروه‌های اصلاح طلب و همفکرانشان در سخنانشان در سخنرانی‌ها و در موضع گیری‌ها یک خط در میان این واژه را بکار می‌بردند. چرا امروزه مثل گذشته نمی‌توانند و راضی نمی‌شوند بکار ببرند؟ چون متاسفانه در بخش‌های مختلف با عملکرد غلط خودشان امید را نسبت به خودشان از بین بردند و کمرنگ کردند.
روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان بم

انتهای پیام/