رنجبر نژاد ماهانی اشاره داشت به مطالبه عمومی مردم شهرستان ریگان در رابطه با جذب نیرو های شرکتی در بیمارستان و خطاب به مسئولان مربوطه عنوان کرد: اگر میخواهید عدالت اجتماعی به طور یکسان رعایت شود و حق به حق دار برسد، نیروهایی که در حال حاضر عذرشان را خواسته اید و نیروهایی که هنوز متاسفانه مشغول اند، همه باید بدون استثنا در آزمون ورودی با شرایط، مقررات و ضوابط جذب شوند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر نژاد ماهانی امروز در خطبه های نماز جمعه ریگان اظهار کرد: حضرت آقا امام (ره) را امام تحول نامیدند، تحول خواهی امام(ره) از دوران جوانی تا دوران مبارزات و قبل از مبارزات و حتی تا پایان عمرشان ادامه داشت.

امام جمعه ریگان در ادامه تصریح کرد: ملت ایران خود را در برابر قدرت‌های خارجی و مسؤولان رژیم پهلوی حقیر می‌پنداشتند که امام خمینی (ره)در این نگاه تحول ایجاد کرد و ملت ایران را به ملتی دارای اعتماد به‌نفس در سرنوشت کشور موثر و دارای عزتی ملی تبدیل کرد.

وی افزود: امام (ره) ملت ایران را از روحیه خمودگی و تسلیم به ملتی مطالبه گر و حاضر در میدان متحول ساخت، که نمونه آن از آغاز سال ۴۱ و پس از آن ۱۵خرداد ۴۲تا مبارزات منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی و سالهای بعد از آن مشاهده می شود.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه شعار مردم آمریکا که نمی‌توانیم نفس بکشیم، حرف دل همه ملت های تحت ظلم است، عنوان کرد: دولت آمریکا که مدعی آزادی بیان است در ۱۶ ایالت آمریکا حکومت نظامی اعلام کرده و درگیریها میان معترضان و پلیس آنقدر زیاد است که ۱۳هزار نظامی اوضاع نابسامانی را بدست گرفته تا اعتراضات را کنترل کنند.

رنجبر نژاد ماهانی ادامه ادامه داد: رییس‌ جمهور آمریکا در یک پیام توییتری نوشت؛ شرور ترین سگها و سلاح ها در انتظار معترضان است که به حصار کاخ سفید نزدیک می شوند.

وی ابراز کرد: دولت آمریکا نه تنها فقط به آن سیاه پوست آمریکایی اجازه نفس کشیدن نمی دهد بلکه به رسانه ها و مطبوعات نیز اجازه نفس کشیدن نمی دهد، ‌۶۸مورد حمله به خبرنگاران به ثبت رسیده و ۱۴ هزار معترض دستگیر شدند.

وی افزود: کشور نیازمند تحول است و حقیر هم این مطالبه را از مردم عزیز شهرستان ریگان و مسئولان سخت کوش دارم. در مسائل اقتصادی نیاز به تحول داریم قطع وابستگی اقتصاد از نفت این تحول اقتصادی است، در مسائل آموزشی هم نیاز به تحول داریم؛ فایده‌محور بودن، عمقی بودن و کاربردی بودن دروس در مراکز آموزشی  این تحول آموزش است.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: در رشد جمعیت کشور نیاز به  تحول داریم و جلوگیری از پیرشدن کشور و فرزندآوری یک تحول است.

رنجبر نژاد ماهانی اظهار کرد: در مسائل اجتماعی نیاز به تحول داریم، تأمین عدالت و همه را با نگاه و عینک ضابطه ببینیم نه رابطه، شایسته سالاری نه رابطه سالاری این ها تحول اجتماعی است که مسئولان در عزل و نصب ها در اولویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه با ورود ۵ نفتکش ایران به سواحل ونزوئلا مسیر تخریب، تحریف و شایعه در داخل و خارج از کشور فعال شد، افزود: در خارج از کشور فضای تهدید های توخالی تا توییت ها و مصاحبه های ترامپ و مقامات کاخ سفید حکایت از ترس آنهاست تا هشدار. در داخل کشور شایعاتی مطرح شد و شایعه اول که پیاده نظام رسانه‌ای آمریکا شایعه رایگان بودن سوخت بنزین و نفت گاز به ونزوئلا را مطرح کردند.

خطیب جمعه ریگان ادامه داد: در شایعه دوم گفته شد ایران و آمریکا پشت صحنه مذاکره و توافق کرده اند، شایعه سوم عدم حمله آمریکا به نفتکش ها احترام به قوانین بین‌المللی است که بیشتر به طنز شباهت دارد.

رنجبر نژاد ماهانی ادامه داد: دنیا بی‌اعتباری تهدیدات نظامی آمریکا را دارد مشاهده می‌کند و می‌بیند پس از ترور سردار سلیمانی ترامپی که ایران را تهدید به زدن ۵۲ نقطه می کند، قادر نیست جلوی نفت‌کش‌های غول‌پیکر بیخ گوشش را بگیرد.

وی با بیان اینکه ایران تحریم شکن و خط شکن همه جا رکورد دار اولین ها بوده است، اظهار کرد: اولین انقلاب مردمی و مستقل دنیا، اولین مردم سالاری دینی جهان، اولین حکومت ماندگار و مستقل بدون وابستگی به قدرت ها، اولین کشور شکننده تحریم های چهل ساله، اولین قدرت منطقه‌ای در غرب آسیا، اولین ساقط کننده پهپاد آمریکایی، اولین زننده پایگاه های نظامی و موشکی آمریکا، اولین کشور دارنده فناوری هوافضا در اوج تحریم و اولین کشوری که شاخ شیطان بزرگ را در منطقه کارائیب و آمریکای جنوبی شکست ایران بود.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه در دهه‌های گذشته جمهوری اسلامی محور مقاومت سیاسی و نظامی را شکل داده و با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد آنرا به نقطه اوج خود رسانده است، عنوان کرد: اکنون زمان تشکیل جبهه مقاومت اقتصادی با محوریت ایران اسلامی فرار رسیده است و اگر در این مقاومت اقتصادی آمریکا بخواهد مزاحمتی برای نفت کش های ما ایجاد کند بیشتر از گذشته به آبروی ریخته شده خود لطمه خواهد زد.

رنجبر نژاد ماهانی در خاتمه اشاره داشت به مطالبه عمومی مردم شهرستان ریگان در رابطه با جذب نیرو های شرکتی در بیمارستان و خطاب به مسئولان مربوطه عنوان کرد: اگر میخواهید عدالت اجتماعی به طور یکسان رعایت شود و حق به حق دار برسد، نیروهایی که در حال حاضر عذرشان را خواسته اید و نیروهایی که هنوز متاسفانه مشغول اند، همه باید بدون استثنا در آزمون ورودی با شرایط، مقررات و ضوابط جذب شوند.

انتهای پیام/