فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه به دنبال قولی که به مردم منطقه داده بود، مبلغی که فرمانده کل سپاه به عنوان هدیه رهبر انقلاب به منطقه اختصاص داده بود دریافت و بخشی از آن به خرید لوازم خانگی اختصاص یافته در حال حاضر بارگیری شده و در تلاش هستیم تا روز های آینده توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،سردار حسین معروفی اظهار کرد: بخش دوم این محموله در روزهای ابتدایی هفته آینده به دست ما می رسد و در کوتاه ترین زمان بین مردم توزیع می شود، سپاه با عمل به تعهدات خود در تلاش است تا بخشی از مشکلات و آلام این مردم را تسکین بخشد.

وی عنوان کرد: در شهرستان ریگان یگان ارتش به فرماندهی سرتیپ معمارباشی در حال خرمت رسانی است، جاده های روستای حسین آباد دامداری ریگان تا روز گذشته مسدود بودند که نهایتا در عملیات مشترک ارتش و سپاه بازگشایی شد و در حال حاضر ترددهای اولیه در حال انجام است.

سردار معروفی گفت: نیازمندی های اهالی این روستا با بازگشایی مسیر تامین، آب آشامیدنی و آذوقه برای آن ها تامین شده، فرمانده سپاه بم و نرماشیر پشتیبانی تغذیه ای این منطقه را پوشش می دهند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: سپاه در مناطق سیل زده ریگان خانه به خانه وضعیت را بررسی کرده و اقلام مورد نیاز از طریق سپاه و بنیاد مستضعفان تامین می شود.

انتهای پیام/