رضازاده گفت: برخی نسبت به انتخابات آمریکا خوش بین شدند و دوباره حرف هایی که نباید می‌زدند را می زنند و صحبت از مذاکره مجدد می کنند، ما تابع ولی فقیه مطلقه هستیم حضرت آقا که می‌فرمایند من خوشبین نیستم یعنی امام زمان (عج) خوش بین نیست.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با اشاره به فرا رسیدن روز کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: جوانان قدر کتابخانه و کتاب خوانی را بدانند.

امام جمعه ریگان اشاره داشت به روز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی، تصریح کرد: در همه عرصه ها باید قانونمدار و تابع قانون باشیم.

وی افزود: در جریانات غرب آنهایی که متأسفانه آب به آسیاب دشمن می ریختند یک علت عمده داشت و آن بی قانونی بود و اگر در کف خیابان ها جمعیتی را جمع کرده بودند علیه مقدسات انقلاب اسلامی شعار می‌دادند یا عکس حضرت امام (ره) را پاره کردند یا در روز عاشورا پرچم امام حسین علیه السلام را پاره کردند این‌ها همه نشأت گرفته از بی قانونی و نشناختن قانون است.

رضازاده اشاره داشت به انتخابات در کشور آمریکا و عنوان کرد: مسأله اصلی در انتخابات آمریکا شکست مفتضحانه خود آمریکاست.

وی با بیان اینکه انتخابات۲۰۲۰ آمریکا را می‌شود زلزله سیاسی اجتماعی در کشور مهد قدرت و تمدن دانست و تصریح کرد: باید انتخابات آمریکا براساس مردم سالاری سمبل آزادی و اخلاق‌مداری فردی و اجتماعی باشد اما این انتخابات جز یک لجن‌زار بیش نبود.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه ترامپ شکست نخورده بلکه آمریکا رو به افول است، افزود: شکست خورده اصلی در انتخابات مضحک آمریکا شخص ترامپ قمار باز نیست بلکه نظام آمریکاست.

رضازاده به تصویب کلیات طرح یک فوریت ۹ماده‌ای مجلس شورای اسلامی مبنی بر لغو تحریم‌ها اشاره کرد و ابراز کرد: این طرح می‌تواند عامل بازدارنده‌ای برای لغو تحریم‌ها باشد که از همه نمایندگان انقلابی این دوره تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: برخی نسبت به انتخابات آمریکا خوش بین شدند و دوباره حرف هایی که نباید می‌زدند را می زنند و صحبت از مذاکره مجدد می کنند، ما تابع ولی فقیه مطلقه هستیم حضرت آقا که می‌فرمایند من خوشبین نیستم یعنی امام زمان (عج) خوش بین نیست.

رضازاده ابراز کرد: اگر حضرت آقا می‌فرمایند مذاکره نخواهیم کرد، همه ملت شریف ایران در سرتاسر کشور تابع نظام ولایی و ولایت فقیه هستند.

امام جمعه ریگان در خاتمه اظهار کرد: به مسئولان می گوییم همانطور که در زمان تجربه برجام به ما چیزی نرسید بلکه تمام مصائب از نو شروع شد بعد از امضای معاهده دوباره تحریم ها در جای خودش باقی ماند و بلکه بیشتر شد، این مذاکره و مذاکره های مشابه و معاهده های مشابه می شود همان مذاکره های قبل.

انتهای پیام/