امام جمعه ریگان گفت:عقده گشایی ترامپ بخاطر موفقیت های سپاه بوده است. این باعث افتخار ملت ایران است که نیروی هوا فضای سپاه از داخل کشور بتواند مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز را در شرق فرات در سوریه هدف قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان اظهار داشت:علت دشمنی و خصومت آمریکا با سپاه پاسداران برای این است سپاه در دفاع از کشور و انقلاب پیشگام بوده است، سپاه هم در میدان عملیاتی و مقابله سیاسی با دشمن در داخل و خارج از مرزها حتی چندهزار کیلومتر دورتر از حرم حضرت زینب سلام الله علیها دفاع کرده است.

خطیب جمعه ریگان بیان داشت:آمریکایی ها به خیال خودشان علیه سپاه انقلاب نقشه می کشند گربه می رقصانند البته این خباثت ها به خودشان برمی گردد همان طور که تا کنون به خودشان بر گشته است.آمریکایی ها شکست های پی در پی زیادی داشته اند‌.طرح تجزیه ی کشورهایی مثل سوریه و عراق لبنان و طرح به قدرت رسیدن تروریست های منطقه مثل داعش در سوریه همه از اهداف شوم استکبار جهانی است که ضربه ی محکم و سیلی محکمی در این طرح ها از سپاه پاسداران خورده است.

وی افزود:درحوزه امنیت فتنه ها و آشوب های داخلی این سپاه بوده است که سد راه آمریکا شده است. در حوزه اقتصاد که امریکایی ها تحریم های ظالمانه ای اورده اند این سپاه پاسداران بوده است که در تکمیل پروژه های نفتی و گازی در پارس جنوبی توانسته است تحریم های امریکا را ناکام بگذارد .

ایشان ادامه داد:آمریکایی که سپاه پاسداران را تروریست می نامد خود محور تروریست و تروریست پرورده است در جهان ترامپ اعلام کرد که داعش دست ساخته اوباما است. پرورش تروریست در دستان کثیف دولت آمریکا بوده است و خواهد بود امروز جنایاتی که آمریکا کرده است خود شایسته این الفاظ و القابی حتی تروریست است.

وی گفت:توهین آمریکا به سپاه باعث وحدت ملی بین احزاب و گروه های مختلف و سلایق سیاسی در کشور و همه به حمایت از سپاه مقتدر به کمپین های من یک پاسدار هستم پیوستند.امریکا بداند سپاه پاسداران از دل ملت ایران جوشیده و خروشیده است و امروز محبوبیت سپاه پاسداران به مراتب از اول جنگ بیشتر و بالاتر است.

امام جمعه ریگان ادامه داد:عقده گشایی ترامپ بخاطر موفقیت های سپاه بوده است این باعث افتخار ملت ایران است که نیروی هوا فضای سپاه از داخل کشور بتواند مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز را در شرق فرات در سوریه هدف قرار دهد. هراس آمریکا از سپاه آن است که نیروی هوا فضای سپاه توانسته است در پاسخ به جنایت تروریستی تهران در حرم امام خمینی رحمه الله علیه در عمیات لیله القدر در منطقه دیر الزور سوریه را هدف قرار دهد.اینها همه موفقیت هایی بوده است که توسط سپاه کسب شده است.

وی افزود:توهین آمریکا به سپاه باعث وحدت ملی بین احزاب و گروه های مختلف و سلایق سیاسی در کشور و همه به حمایت از سپاه مقتدر به کمپین های من یک پاسدار هستم پیوستند.

رنجبر ماهانی عنوان کرد:امریکا بداند سپاه پاسداران از دل ملت ایران جوشیده و خروشیده است و امروز محبوبیت سپاه پاسداران به مراتب از اول جنگ بیشتر و بالاتر است.عقده گشایی ترامپ بخاطر موفقیت های سپاه بوده است این باعث افتخار ملت ایران است که نیروی هوا فضای سپاه از داخل کشور بتواند مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز را در شرق فرات در سوریه هدف قرار دهد. هراس آمریکا از سپاه آن است که نیروی هوا فضای سپاه توانسته است در پاسخ به جنایت تروریستی تهران در حرم امام رحمه الله علیه در عمیات لیله القدر در منطقه دیر الزور سوریه را هدف قرار دهد.اینها همه موفقیت هایی بوده است که توسط سپاه کسب شده است.

وی همچنین در ادامه روز جوان را به جوانان عزیز تبریک گفت و تصریح داشت:مقام معظم رهبری در مورد نقش موثر جوان می فرمایند جوان امروز از جوان اول جنگ و انقلاب اگر کمتر نباشد عقب تر نیست و من معتقد ام اینها بخاطر این است که امروز با این همه ابزارهای تبلیغی با این همه شگردهای گوناگون فرو ریختن پایه های انقلاب جوان انقلابی ایستاده است ما در عرصه های سیاسی، هنری، فرهنگی و اجتماعی جوان های مومن داریم این خیل عظیم جوانان مومن جزو معجزات انقلاب هستند.

خطیب جمعه ریگان همچنین با اشاره به سال رونق تولید افزود: امروز اگر ما مردم بخواهیم در رونق تولید که شعار سال از طرف ولی امر مسلمین نامگذاری شده است سهیم باشیم باید از سرمایه های راکدی که در دست ماست این سرمایه ها را در عرصه رونق تولید بیاوریم.برخی اشخاص هستند در بین ما در شهرستان ممکن است در شهرهای دیگر چند خانه داشته باشند و این خریداری منزل در شهر دیگری که شاید در سال یک مرتبه بیشتر استفاده نشود.این یک سرمایه ای است که راکد مانده است چرا نباید سرمایه هایمان را به عرصه ی تولید و اشتغالزایی بیاوریم .همین سرمایه را اگر به عرصه اشتغال و رونق تولید بیاوریم میتواند شاهد ایجاد هزاران شغل در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/