غضنفرآبادی گفت: دستگاه قضا باید قدرتمند، مقتدر و شجاع کار خود را پیش ببرد و پاسخگوی سوالات و ابهامات مردم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی  در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری دیار نخل با اشاره به اقدامات قوه قضائیه در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: قوه قضائیه همواره سعی بر این داشته است که بدون تبعیض نسبت به فردی و بدون ملاحظه جریان و شخصیتی وابسته ای کار خود را انجام دهد و این مسئله را در عمل نشان داده است.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کار مهمی که دستگاه قضا انجام داده است این است که مبارزه با مفاسد اقتصادی را از درون خود آغاز و در صدد اصلاح این امر برآمده است.

وی تصریح کرد: حرف های پیرامون قوه قضائیه باید جمع شود، به این معنی که دستگاه قضا باید قدرتمند، مقتدر و شجاع کار خود را پیش ببرد و پاسخگوی سوالات و ابهامات مردم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی تأکید کرد: دستگاه قضا با روندی که در پیش گرفته است در آینده نه چندان دور خواهیم دید که نقص های آن کاهش پیدا خواهد کرد؛ هر چند که معتقدم که وجود حتی یک عیب برای دستگاه عدالت و قضائی زیاد است.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر  در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: اعتقاد قوه قضائیه نیز بر این است که با نهایت تلاش، پاکی و سالم بودن را در دستگاه قضائی ایجاد کند تا بتواند آن اهدافی که مقام معظم رهبری برشمردند،دست پیدا کنند و موفق هم خواهند بود.

انتهای پیام/