غضنفر آبادی گفت: هر از چندگاهی حوادث تلخی در محور بم - نرماشیر - ریگان رخ می‌دهد زیرا تعداد زیادی از روستائیان ما باید از این محور تردد کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق کرمان در مجلس روز گذشته در مراسم گرامیداشت جانباختگان زلزله بم با بیان اینکه محور ترانزیتی ریگان – نرماشیر به کابوسی برای مردم تبدیل شده است، گفت: هر از چندگاهی حوادث تلخی در محور بم – نرماشیر – ریگان رخ می‌دهد زیرا تعداد زیادی از روستائیان ما باید از این محور تردد کنند.

وی با گلایه‌مندی از مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: متاسفانه طی دو هفته گذشته چهار نفر در برخورد دو وسیله نقلیه در صحنه فوت کردند و این اتفاقات مسئولان و مردم را نگران کرده است که این مشکل باید هر چه زودتر رفع شود .

غضنفرآبادی گفت: استانداری و اداره کل راه و شهرسازی کرمان نامه‌نگاری‌ها و مکاتباتی با وزارت راه و شهرسازی انجام داده‌اند، این نامه‌ها از سمت وزارتخانه مد نظر به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده اما این سازمان متأسفانه در بحث کمیسیون ماده ۲۳ خوب عمل نکرده است.

وی اظهار کرد: اگر هیچ راهی وجود ندارد برای این مهم اعتبارات راههای روستایی ما را کسر کنند و برای این جاده اختصاص دهند زیرا خواسته مردم در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/