حجت الاسلام عربپور با بیان اینکه سپاه در سیل سال گذشته در منطقه شرق استان و شهرستان ریگان خوش درخشید، عنوان کرد: عمده خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را اگر سپاه نبود انجام نمی‌شد، ما خدمات سایر مسئولان را نقض نمی‌کنیم ولی خدمات بی مزد و منت همیشه بر دوش سپاه و بسیج بوده است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان قبل از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله، امام جمعه موقت، فرمانده سپاه و مسئولان شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله در این مراسم اظهار کرد: نمایندگی ولی فقیه در سپاه یکی از ارکانی است که می تواند پایه های اعتقادی و معنویت ما را ارتقاء ببخشد.

عربپور تصریح کرد: کلاس های عقیدتی و بصیرتی این ها همه در مسیر هدایت پاسداران و بسیجیان قرار گرفته است.

وی افزود: سپاه صددرصد عقیدتی، نظامی، دفاعی و خدماتی است، سپاه پاسداران از روز تاسیس تاکنون خوب درخشیده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه سپاه در سیل سال گذشته در منطقه شرق استان و شهرستان ریگان خوش درخشید، عنوان کرد: عمده خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را اگر سپاه نبود انجام نمی‌شد، ما خدمات سایر مسئولان را نقض نمی‌کنیم ولی خدمات بی مزد و منت همیشه بر دوش سپاه و بسیج بوده است.

عربپور با بیان اینکه از وظایف عمده حوزه نمایندگی تقویت بنیان‌های دینی و بصیرت است، ابراز کرد: نمایندگی، فرماندهی و حفاظت هرسه ارکان یک مثلث صیانتی هستند که باید با هم تعامل داشته باشند تا سپاه و بسیج در عرصه قدرت مقتدرانه نظام عزتمند باقی بماند.

️گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله حجت الاسلام عرب تجلیل و حجت الاسلام رضا محمدی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان منصوب شد.

انتهای پیام/