غضنفر آبادی با اشاره به اینکه مشکل گرانی و کرونا شرایط سختی را برای مردم به وجود آورده است، گفت: مسئولان اجرایی باید تلاش خود را بیشتر کنند و وظیفه خود را به نحوه احسن انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسی غضنفر آبادی عصر امروز در جمع روحانیون شهرستان ریگان اظهار کرد: مجلس یازدهم نهایت تلاش خود را برای سوال و پاسخگو کردن مسئولان در جهت حل مشکلات بکار خواهد گرفت.

نماینده مردم نجیب شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  در حال سپری شرایط سختی هستیم، افزود: عده ای از مسئولان تلاش می کنند و عده ای هم کمتر تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه مجلس پای کار هست و دولت باید بیشتر تلاش کند، تصریح کرد: امیدواریم دولت و مسئولان راهی را در پیش بگیرند که رضایت مندی مردم بقدری بوجود بیاید.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر با اشاره به اینکه مشکل گرانی و کرونا شرایط سختی را برای مردم به وجود آورده است، اظهار کرد: مسئولان اجرایی باید تلاش خود را بیشتر کنند و وظیفه خود را به نحوه احسن انجام دهند.

غضنفر آبادی با بیان اینکه دلایل متعددی وجود دارد که نشان می دهد مشکلات قابل حل است، ابراز کرد: حل شدن مشکلات مردم مدیریت، تدبیر و پیگیری مسئولان را می‌طلبد.

وی ادامه داد: برخی مسئولان شاید حل مشکلات را گره بزنند به ارتباط با مذاکره با کشورهای قلدر مثل آمریکایی ها و اروپایی ها، اگر با این نگاه پیش برویم روز به روز مشکلات بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم شرق استان کرمان عنوان کرد: باید از آمریکا قطع امید کرد و از ظرفیت های خودمان و برخی کشورهای قابل اعتماد که به عهدخود وفا می کنند استفاده و مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: در کشور ظرفیت های بسیاری وجود دارد، چه در بحث کشاورزی و چه صنعت و دامداری، در مناطق ما بسترهای فراوانی وجود دارد اگر دولت قطع امید کند از کشورهای زورگو، دروغگو و بدعهد و به حمایت از قشر کشاورز و دامدار بپردازد ما میتوانیم ظرفیت های بسیار خوبی ایجاد کنیم و  از ظرفیت های موجود در کشور حمایت کنیم.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار کرد: ما تمام تلاش خود را برای ایجاد اشتغال بکار خواهیم گرفت با حمایت های همه مسئولان ما میتوانیم بهتر از این بشویم.

انتهای پیام/