رئیس دانشگاه پیام نور ریگان گفت:نمایشگاه کتاب وعکس با موضوعات "جنگ نرم ،عفاف وحجاب ،سجاده خورشید "به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در دانشگاه واحد ریگان برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی نمایشگاه کتاب ،صنایع دستی ،بهداشت ،عکس با موضوعات حجاب وعفاف ،جنگ نرم ،سجاده خورشید با حضور امام جمعه ،فرماندار، مسئولین سایر ادارات شهرستان ریگان ،اساتید ،کارکنان و دانشجویان در سالن علی بن ابیطالب دانشگاه پیا نور ریگان افتتاح گردید.

در این مراسم حجت الاسلام  رنجبر ماهانی امام جمعه شهرستان اظهار داشت: جامعه کنونی به شدت نیازمند مطالعه است و دست‌اندرکاران و متولیان امر باید با اجرای برنامه‌های کاربردی توجه عمومی را به این مسئله مهم جلب کنند.

ایشان با تأکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی خاطرنشان کرد: افزایش عزت نفس، آرامش روحی و روانی و خودشناسی از اثرات مطالعه و کتابخوانی است و هر اقدامی که باعث ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مردم شود امری نیکوست که بر افزایش ذخیره فرهنگ جامعه کمک خواهد کرد و موجب ارتقاء سطح فرهنگی جامعه می‌شود.

در ادامه دکتر رحیم زاده رئیس دانشگاه پیام نور اظهار داشت:هدف از برگزاری چنین نمایشگاه هایی تشویق دانشجویان به ادامه کارهای فرهنگی وهنری و همچنین ترغیب و تشویق دانشجویان به کتاب وکتابخوانی است.

وی افزود:ما باید تلاش نماییم که کتاب را در سبد خرید مردم قرار دهیم تا از این طریق بتوانیم سرانه مطالعه را در کشور افزایش دهیم زیرا مطالعه است که سطح آگاهی افراد جامعه را بالا می برد و به انسان آگاهی می بخشد.

گفتنی است در حاشیه این نمایشگاه ازبازدید کنندگان تست قند وفشارخون توسط کانون دانشجویی هلال احمر گرفته شد وکانون همیاران بهداشت بروشور با موضوعات سلامت ،تغذیه و… به بازدید کنندگان توزیع نمودند وپس از مراسم افتتاحیه وبازدیدنماز جماعت با حضور مسئولین ودانشجویان در نمازخانه دانشگاه برگزار گردید.

انتهای پیام/