امین رجایی گفت: اصحاب رسانه با اشتیاق تمام اقدام به پیوستن به این پویش جهادی و انقلابی کرده و هم نوا با امام راحل(ره) به فرمان مراد خود امام خامنه ای لبیک گفته و افراد جامعه را نیز برای پیوستن به رزمایش مواسات دعوت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، امین رجایی رئیس بسیج رسانه استان کرمان، اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به مستمندان در ماه مبارک رمضان پویش ملی خبرنگاران همدل با هدف کمک مومنانه به نیازمندان با همت سازمان بسیج رسانه کشوری طراحی و منتشر شده است.

وی افزود: اصحاب رسانه این قشر فرهیخته و پر تلاش با رسالت ارزشمند خود، وظیفه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در تمامی حوزه ها را به دوش می کشد.

رئیس بسیج رسانه استان کرمان مطرح کرد: خبرنگاران همواره در کنار مردم شریف و نجیب ایران در سخت ترین شرایط حتی بحران ها، حوادث طبیعی و غیر طبیعی همچون بیماری منحوس کرونا که تمام بخش های کشور را درگیر کرده در کنار مردم ایستاده اند.

رجایی بیان کرد: در شرایط کنونی برخی افراد در اثر شیوع ویروس کرونا کسب و کار خود را از دست داده، با مشکلات معیشتی و اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

اصحاب رسانه تلاش مدافعان سلامت را به زیبایی نشان دادند

وی یادآور شد: بدیهی است که اصحاب رسانه در این مدت توانسته اند تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت را به زیبایی به رشته تحریر و تصویر در آورند و خالق زیبایی همدلی، ایثار و از خود گذشتگی جهادی و انقلابی که جلوه گر روزهای سخت دفاع مقدس است، هستند.

رئیس بسیج رسانه استان کرمان ابراز کرد: اکنون نیز این قشر فرهیخته با اشتیاق تمام اقدام به پیوستن به این پویش جهادی و انقلابی کرده و هم نوا با امام راحل(ره) به فرمان مراد خود امام خامنه ای لبیک گفته و افراد جامعه را نیز برای پیوستن به رزمایش مواسات دعوت کرده اند.

رجایی در پایان خاطرنشان کرد: شایسته است ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ و خالصانه این قشر سخت کوش، زمینه همراهی با آنان را فراهم کرده و در کنار آن ها بایستیم.

انتهای پیام/