سرهنگ دهقانیان فرا رسیدن روز خبرنگار را طی پیامی به تمامی خبرنگاران پرتلاش شهرستان ریگان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، ‌متن پیام سرهنگ دهقانیان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ تعهد انقلابی، صداقت مداری و مردمداری از شاخصه های یک خبرنگار خوب است.

روز خبرنگار، یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

روز خبرنگار، روز پاسداشت بزرگانی است که بدون هراس از سختی‌ها و دشواری‌های این راه مقدس، به وظیفه خطیر و پر افتخار خبرنگاری پرداخته‌اند و پا در مسیر دشواری‌ها به جهت انتقال دقیق، صحیح و صریح واقعیات در چارچوب مصالح نظام و ملت به همگان گذاشته‌اند.

در این روزگار که دشمن با تمام توان اهریمنی رسانه‌های خود، به مصاف جمهوری اسلامی ایران آمده است، اجر خبرنگاران که پرچمداران جنگ نرم هستند و با انتشار حقایق نقشه‌های شوم دروغ‌پردازان خارجی را نقش بر آب می‌کنند، کمتر از اجر کسانی نیست که سلاح به دست می‌گیرند و از سرحدات نظام مقدس اسلامی دفاع می‌کنند، چرا که آنها پرچمدار دفاع از تمامیت ارضی میهن خویش‌اند. خبرنگاران نیز مدافع حیثیت ایران اسلامی‌اند و مسئولند چهره واقعی ایران اسلامی که چهره‌ای است زیبا و مقتدر را به هموطنان و جهانیان بشناسانند.

این روز شکوهمند را که روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم است به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ریگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سرهنگ پاسدار مصطفی دهقانیان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان