امام جمعه شهرستان ریگان گفت: کار در هلال احمر پاداش معنوی زیادی دارد و توفیق است و هیچ خدمتی بالاتر از کمک کردن به خلق خدا نیست.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، قبل از ظهر امروز و به مناسبت هفته بسیج حجت الاسلام والمسلمین رضازاده امام جمعه ریگان و جناب سرهنگ دهقانیان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ریگان  از جمعیت هلال احمر این شهرستان بازدید کردند.

در این برنامه حجت السلام رضا زاده ضمن بازدید از همه بخش‌های هلال احمر در دیدار پرسنل و نجاتگران جمعیت هلال احمر اظهار کرد: نتایج زحمات جهادی و تلاش‌های شبانه روزی امدادگران در محرومیت زدایی و تسکین آلام کاملا مشهود است و نگاه پدر و مادری که برای اولین بار راه رفتن فرزند خود را می‌بیند و شاکر درگاه الهی می شوند و یا نجات جان دیگران در شرایط سخت، قابل توصیف نیست و مسلما اجر زیادی دارد.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: کار در هلال احمر پاداش معنوی زیادی دارد و توفیق است و هیچ خدمتی بالاتر از کمک کردن به خلق خدا نیست.

سرهنگ دهقانیان نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج و بیان رشادت‌های سربازان گمنام بسیجی از ابتدای تاسیس این سازمان مقدس و نقش خدمات ارزشمند بسیج برای ملت ایران و همچنین در منطقه محروم ریگان، تصریح کرد: لازمه کار هر بسیجی بصیرت همراه با تلاش صادقانه و جهادی است که در فعالیت‌های هلال احمر این شهرستان نیز مشهود است.

فرمانده سپاه ریگان ابراز کرد: توسعه فعالیت‌ها در این منطقه محروم می توانند مسبب رضایت و کاهش درد آنان باشد و در دسترس قرار گرفتن خدمات ضروری در منطقه بسیار لازم است چرا که تردد به شهرهای مجاور برای روستائیان محروم در شرایط فعلی سخت است و راه اندازی بخش کار درمان، کار ارزشمندی بود.

در پایان از زحمات سرکار خانم نیره معروفی، بسیجی و مسؤول کاردرمان جهت تلاش‌های موثر در شهرستان ریگان با اهدا لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد و حجت الاسلام و المسلمین رضازاده با مرقوم نمودن صفحه ای در دفتر بازدید پایگاه امداد و نجات یادبودی را اهدا و خاطره این بازدید را ماندگار نمودند.

انتهای پیام/