تداوم قطعی تلفن همراه و اینترنت در شهرستان ریگان علاوه بر نارضایتی مردم موجب شده بسیاری از کارهای مردم به علت قطعی اینترنت با مشکل مواجه شود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، چند روزی است که اختلالات اینترنتی و قطعی های مکرر تلفن همراه در  ریگان کاربران این شهرستان را کلافه کرده که پاسخ تکراری مسئولان به گلایه های مردم قطعی فیبر نوری است.

گرچه تاکنون این قطعی‌ها بارها در ریگان تکرار شده و بعد ساعاتی مجدد شاهد وصل ارتباط بودیم، اما نه تنها مسبب این قطعی‌ها معرفی نشده، بلکه از شهروندان از طرف مسوولین استان و شهرستان نیز عذرخواهی نشده است و این قطعی ارتباط منجر به بروز ضررهای مادی و معنوی به بسیاری از افراد شده است.

مردم ریگان  به خبرنگار پایگاه خبری دیارنخل گفتند: هر چند اطمینانی نیست که در آینده این روند تکرار نشود، از دادستان عمومی شهرستان ریگان تقاضا می‌شود به عنوان مدعی العموم، در جهت صیانت از حقوق عامه و دفاع از حقوق مشروع شهروندان، به موضوع ورود کرده‌ و ضمن پیگیری این موضوع از مسوولین مربوطه درخواست شود تا ضمن اعلام علت دقیق قطعی‌ها، تمهیدات لازم در جهت پیشگیری از تکرار مجدد آن را در آینده انجام دهند.

انتهای پیام/