اولین نسشت سر اکیپ های گشت های رضویون با حضور امام جمعه و مسئولین،بسیجیان شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ریگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،سرهنگ”رضا زيدآبادي”قبل از ظهر امروز در جمع بسيجيان شهرستان ريگان گفت: گشت هاي محله محور باعث احساس امنيت در محلات مي شود كه آثار آن مشهود است.

وي افزود: در جهت پيشبرد اهداف طرح رضويون، جلسات مشترك و تعاملي بسيج و پاسگاه هاي محلات بايد بصورت مستمر تشكيل گردد.

سرهنگ زيدآبادي تصريح كرد: امنيت پايداري كه در سطح شهرستان وجود دارد با تعامل و همكاري مجموعه بسيج و سپاه رقم خورده است كه جا دارد از مسئولين و بسيجيان اين نهاد مردمي تقدير و تشكر كنيم.

اين مسئول انتظامي با اشاره به تجميع۱۱۰ در مركز استان اذعان داشت: از شهروندان علي الخصوص بسيجيان انتظار داريم نسبت به جرائم و آسيب هاي اجتماعي محله خود بي تفاوت نباشيد.

وي با بيان برخي اقدامات مشترك با بسيج خاطرنشان كرد: در جهت پيشگيري از سرقت ها علاوه بر فعاليت هاي پليس، شهروندان نيز بايد نكات ايمني و مراقبتي را رعايت کنند که در این رابطه گشت های بسیجیان در ساعات پاياني شب افزایش می یابند.

جانشين انتظامي ريگان ضمن معرفي سامانه ۱۹۷ بمنظور دریافت انتقادات و پيشنهادات مردم گفت: در برخي از محلات مواردي از جمله نزاع و درگيري ها و سرقت احشام مشكلاتي را براي شهروندان بوجود مي آورد كه در جهت پيشگيري و مقابله با اين آسيب ها نياز به مشاركت همه مردم و دستگاه های مرتبط مي باشد.

انتهای پیام/