رضازاده گفت: ما قدردان نیرو‌های امنیتی هستیم و ما مردم در قبال امنیت وظیفه داریم، مسئولین ذیربط در مورد قاچاق اسلحه غیر مجاز و خرید وفروش آن باید تدابیر لازم را انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نمازجمعه ریگان اظهار کرد: شخصیت امام را باید به جامعه جهان معرفی کرد.

امام جمعه ریگان به تبیین وابعاد مختلف شخصیتی امام اشاره و تصریح کرد: اتکال به کمک الهی و اعتقاد به صدق وعده الهی، اعتقاد به اراده ونیروی مردم، حمایت از محرومان، اعتقاد به استقلال کشور، تاکید به اصل وحدت، اصرار بر سازندگی کشور می‌توان اشاره نمود.

امام جمعه ریگان ادامه داد: امام خمینی (ره) در صف اول استکبار ستیزی بود و هم اکنون مقام معظم رهبری پرچم دار مبارزه با استکبار است.

رضازاده تصریح کرد: فلسفه انقلابی گری ایران اسلامی این است که روی پای خود ایستاده است .

وی گفت: ما تربیت شدگان مکتب حاج قاسم نمی‌گذاریم بنده آمریکا شویم  .

رضا زاده با اشاره به اینکه رسانه‌ها در جهاد تبیین مشارکت کنند گفت: عده‌ای از رسانه‌ها به دنبال زیر سوال بردن نظام اسلامی اند.

خطیب جمعه شهرستان ریگان عنوان کرد: عملکرد ضعیف یک مهندس، ساختمان متروپل را پایین ریخت این واقعه چه ربطی به نظام الهی و ولایت فقیه دارد، نشخوار رسانه‌های غربی وحرف منافقین نباید در رسانه‌ها پخش شود.

رضا زاده به امنیت شهرستان اشاره نمود و گفت: ما قدردان نیرو‌های امنیتی هستیم و ما مردم در قبال امنیت وظیفه داریم، مسئولین ذیربط در مورد قاچاق اسلحه غیر مجاز و خرید وفروش آن باید تدابیر لازم را انجام دهند.

امام جمعه ریگان به سفر استاندار کرمان به ریگان اشاره کرد و گفت: سفر میدانی استاندار از ریگان ومشاهده مشکلات این شهرستان قابل تقدیر است.

رضا زاده به مشکلات شهرستان از جمله تسریع در پروژه‌های نیمه تمام ساختمان‌های حوزه‌های علمیه برادران و خواهران ریگان، مجتمع فرهنگی هنری شهرستان که بعد از ۸سال هنوز بلاتکلیف است اشاره کرد و گفت: مشکل آب آشامیدنی روستا‌های ریگان باید مرتفع شود.

انتهای پیام/