امام جمعه ریگان گفت:آمریکا زمانی که ما نه قدرت دفاعی داشتیم و نه پشتوانه اقتصادی داشتیم و نه دوست و حامی در کشورهای منطقه داشتیم ،آمریکا هیچ غلطی نکرد اما امروز حتی در خواب هم نمی توانند ما را به زانو در بیاورند،یکی از برنامه های دشمن سیاه نمایی از نظام و برجسته سازی مشکلات مردم و تطهیر چهره پهلوی خائن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب هستیم ،اظهار داشت:امروز در دستور کار دشمنان ما این مقوله قرار گرفته است که اگر نظام جمهوری اسلامی از چله بگذرد تبدیل خواهد شد به یک ابرقدرت و هرگز نمی توانیم او را شکست دهیم.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه عاشورای امسال پر رنگ تر و پر رونق تر از سالهای قبل برگزار شد،ادامه داد:عاشورا و اربعین ضامن حفظ و بقای نظام جمهوری اسلامی است، نهضتی که امام راحل بنیانگذار اون بود و ازنهضت حسینی الگوبرداری شد.

وی افزود:امریکا طی ۱۷ سال گذشته ۷هزار میلیارد دلار در منطقه غرب آسیا هزینه کرده است برای براندازی نظام جمهوری ایران و تا کنون شکست خورده است.

خطیب جمعه ریگان تصریح داشت:افغانستان و عراق را اشغال کرد تا به ایران برسد، جنگ لبنان و غزه را راه انداخت تا به ایران تسلط پیدا کند، در سوریه و عراق بحران افرید تا بر ایران تسلط پیدا کند، داعش را خلق کردند تا جنگ های نیابتی را راه اندازی کنند و بتوانند در منطقه حضور و تسلط پیدا کنند و نظام جمهوری اسلامی را به انزوا و شکست بکشانند که نتوانستند، طراحی ترورها و انفجارها را در دستور کار قرار دادند و شهدای هسته ای را از ما گرفتند تا ما تسلیم شویم که نشدیم.

رنجبر ماهانی عنوان داشت:دشمن بداند ایران اسلامی پر است از شهید حججی ها و محمدطاهاها، این از خواری و ضعف دشمن است که با کودک چهارساله بدون سلاح بجنگند ملت ایران با این ترورها و صحنه ها ذره ای ترس و وحشت ندارد ما مرد دفاع مقدسیم ما مرد جنگ نبرد و جنگیم مکتب ما عاشوراست رهبر ما روح الله است .

ایشان با اشاره به اینکه در جنگ ۸ ساله ۸۰ کشور را آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی بسیج کرد،ادامه داد:آمریکا زمانی که ما نه قدرت دفاعی داشتیم و نه پشتوانه اقتصادی داشتیم و نه دوست و حامی در کشورهای منطقه داشتیم ،آمریکا هیچ غلطی نکرد اما امروز حتی در خواب هم نمی توانند ما را به زانو در بیاورند،یکی از برنامه های دشمن سیاه نمایی از نظام و برجسته سازی مشکلات مردم و تطهیر چهره پهلوی خائن است.

وی بیان داشت: کسانی که پشت کردند به نظام و انقلاب ما و دهن کجی کردند و رقاصه ها و خواننده هایی که از نظام ما فاصله گرفتند ما باید به اینها سیلی محکمی بزنیم نه اینکه آنها را در فضای مجازی بزک کنیم و بزرگ جلوه دهیم.

خطیب جمعه ریگان گفت:این از ترفندهای دشمن است ما قبول داریم تورم و گرانی را ، ما قبول داریم که رفع کامل مطلق فقر نشده و فاصله ها داریم ،قبول داریم که سوء مدیریت هاست و باید با مفسدان اقتصادی مبارزه شود اما این نواقص مارا از هدف اصلی خود نباید باز دارد،ما ظرفیت های زیادی داریم که باید از آنها استفاده کنیم در طول چهل سال انقلاب ما در همه زمینه ها پیشرفت داشته ایم .

وی افزود: نگاهی به همین شهرستان بیندازید که چهل سال پیش چه بوده و الان چه پیشرفتی داشته است،اگر ما بخواهیم به دشمن ضربه بزنیم و اگر بخواهیم دشمن به ما ضربه نزند باید تمام راه های نفوذ دشمن را شناسایی و مسدود کنیم .

ایشان در پایان عنوان داشت:بازدید بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از دانشگاه ها و مصاحبه با استادان ما که چندین مرتبه در طول برجام انجام شده است و دولت هم با تکذیب این اخبار سعی در مخفی نگه داشتن آن دارد، این بازدیدهای بی رویه تکمیل پازل اطلاعاتی دشمن و زمینه ی ترور دانشمندان ما را فراهم و جلو پیشرفت حوزه دانش هسته ای را خواهد گرفت. امیدواریم که دولت محترم جلوی این بازرسی ها و بازدید های بی رویه را بگیرد تا خدایی نکرده دچار مشکلات امنیتی نشویم.

انتهای پیام/