فرمانده انتظامي شهرستان ريگان با صدور پيامي روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه آگاهي بخشي جامعه تبريک گفت.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، متن پيام سرهنگ اسحاق دريجاني به شرح ذيل مي باشد:

بي ترديد بخشي از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مرهون تلاش خستگي ناپذير خبرنگاراني است كه با نشر و پردازش صحيح، دقيق و سريع اطلاعات ، هم دوش با ساير نهادهاي مسئول به خصوص نيروي انتظامي در پاسداري از دست آوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي در سايه سار رهبري مديرانه حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) مجاهدانه ايفاي نقش نموده و ثابت قدم مانده اند.

خبرنگاران طلايه داران جبهه آگاهي بخش جامعه هستند كه در صحنه هاي سرنوشت ساز با تلاش خستگي ناپذير و صادقانه در فرايند پيچيده و دشوار تقابل با جنگ نرم دشمن با اطلاع رساني شفاف و به هنگام در راستاي بازتاب واقعيات دفاع از امنيت، آزادگي و اسلام از هيچ كوششي دريغ نمي ورزند.

امنيت عمومي از اساسي ترين نيازهاي انساني به شمار مي رود كه حفظ آن بر عهده نيروي انتظامي گذارده شده و احساس امنيت به عنوان بخشي از امنيت عمومي مقوله اي ذهني و دروني مي باشد که در اين عرصه نقش وسايل ارتباط جمعي و به خصوص خبرنگاران در انعكاس رويدادها بسيار برجسته و بي بديل است.

در پايان بر خود لازم مي دانم ضمن گراميداشت هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمي و تبريك روز خبرنگار، از تعامل و همكاري صميمانه و سازنده اصحاب رسانه شهرستان ريگان در توسعه نظم و امنيت جامعه تقدير و تشکر کنم.

سرهنگ”اسحاق دريجاني”
فرماندهی انتظامی شهرستان ريگان