فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان گفت: یکی از خدمات ماندگار سپاه پاسداران آبرسانی به ۳۷ روستا به ارزش ۲میلیارد تومان است و بیش از ۴۷ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، پیش از ظهر امروز و به مناسبت هفته بسیج سازندگی، نشست صمیمی فرمانده سپاه شهرستان ریگان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، جانشین فرماندهی، پاسداران و جهادگران بسیجی با امام جمعه در محل سالن جلسات ناحیه برگزار شد.

سرهنگ عرفان موسی‌پور در این نشست با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، اظهار داشت: بسیج سازندگی این ناحیه ۹۷سری جهیزیه به ارزش ۲میلیارد ۹۱۰ میلیون تومان تهیه و به زوج‌های جوان اهدا کرده است.

فرمانده سپاه ریگان از ساخت ۷مدرسه به ارزش ۷هفت میلیارد تومان در نقاط مختلف شهرستان‌های ریگان و گنبکی خبر داد و افزود: از دیگر خدمات بسیج سازندگی در شهرستان ریگان ساخت ۲۷۰چشمه بهداشتی به ارزش ۱میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان است.

وی ادامه داد: ۴۲۵۰بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی در مناطق محروم به ارزش ۱ میلیارد ۴۸۷ میلیون تومان نیز توزیع شده است.

موسی‌پور از ساخت و تعمیر ۱۸۹مسکن محرومین به ارزش ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خبر داد و عنوان کرد: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به ساخت المان شهدای گمنام نیز کمک شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان بیان کرد: یکی دیگر از خدمات ماندگار سپاه پاسداران آبرسانی به ۳۷ روستا به ارزش ۲میلیارد تومان است و بیش از ۴۷ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده است.

وی از ساخت ۳خانه عالم به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان خبر داد و عنوان کرد: ویزیت رایگان در ۴۰روستا به تعداد ۸هزار نفر بهمراه داروی رایگان به ارزش ۸۵۰میلیون تومان نیز انجام شده است.

موسی‌پور در خاتمه تهیه و توزیع ۲۳۰۰بسته لوازم التحریر به ارزش ۳۴۵میلیون تومان، کاشت ۷هزار نهال در شهرستان‌های ریگان و گنبکی به ارزش ۵۰۰میلیون تومان، تهیه و توزیع ۱۲۰۰کیسه آرد به ارزش ۲۹۰میلیون تومان در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی، توزیع میوه به تعداد ۶۷۰بسته به ارزش ۶۷میلیون تومان در مناطق محروم، برگزاری کلاس آموزشی قرائت قرآن برای ۳هزار نونهال و نوجوان دختر، پخت و توزیع غذای نذری به تعداد ۱۲هزار پرس و به ارزش ۷۶۰میلیون تومان و توزیع ۴۶۰جفت کفش به ارزش ۶۵میلیون تومان را از دیگر خدمات گروه‌های جهادی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم عباس‌زاده در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس بسیج سازندگی، اظهار کرد: خیلی خوشالم امروز در جمع شما پاسداران و بسیجیان جهادگر هستم.

امام جمعه شهرستان ریگان افزود: مشاهده می‌کنیم بسیجیان عزیز و مخلص آتش به اختیار در فلان منطقه محروم در حال خدمت‌رسانی هستند و ما تقدیر و تشکر میکنم از این بسیجیان.

وی با بیان اینکه هر کجا نیاز باشد، سخت ترین نقطه از شهرستان ریگان ما حاضر هستیم در کنار شما سپاهيان و بسیجیان به این مردم نجیب خدمت کنیم، عنوان کرد: افتخار من این است که بسیجی هستم.

خطیب جمعه ریگان در خاتمه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به زودی زود از روی جهان نابود خواهد شد، تصریح کرد: آینده از آن فلسطین است و بیت المقدس آزاد خواهد شد.

انتهای خبر/