فرماندار ریگان گفت: به منظور ایجاد اشتغال و بازگشت اهالی به روستا‌های مناطق عشایری، ۵ هزار اصله درخت انجیر در مناطق کوهستانی ریگان توزیع و کاشته می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، مراد آبیار اظهار کرد: به منظور اجرای سیاست‌های دولت حجت الاسلام و المسلمین رییسی مبنی بر کاشت یک میلیارد درخت با رویکرد توسعه اقتصادی همه جانبه در روستا‌ها، این طرح از چند روز پیش در مناطق کوهستانی ریگان در حال اجرا است.

فرماندار ریگان افزود: در این طرح با امیدوار کردن مردم برای ماندن در روستا‌ها به عنوان نیرو‌های مولد، ۵ هزار اصله درخت اقتصادی انجیر کشت میشود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که درخت انجیر قبلا در منطقه وجود داشته است، به عنوان درخت اقتصادی می‌تواند زمینه اقتصاد مردم روستا‌ها را فراهم کند.

آبیار با بیان اینکه این طرح باعث شده است که شاهد مهاجرت معکوس به روستا‌های شهرستان باشیم، بیان کرد: این طرح تا پایان اسفند در روستا‌های شهرستان ریگان ادامه خواهد داشت.

روح الله روان نیز درباره کاشت نهال در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کشت نهال انجیر تاکنون در ۱۰ روستای این بخش انجام شده است.

بخشدار گنبکی بیان کرد: این طرح به منظور ایجاد اشتغال و بازگشت اهالی به روستا‌ها انجام شده است که با استقبال خوب مردم همراه بوده است.

انتهای خبر/